Co wpływa na sukces NutraFood Poland?
NutraFood Poland są pierwszym i jedynym w Polsce wydarzeniem biznesowym poświęconym w całości sektorowi nutraceutyków. Targi prezentują zarówno surowce i dodatki do żywności, jak i gotowe produkty takie jak żywność, napoje funkcjonalne, suplementy diety i inne artykuły o działaniu prozdrowotnym. Wzrost popularności suplementów diety wynika z coraz większej świadomości konsumentów, którzy oprócz ekologicznych produktów, zwracają uwagę na czyste składy oraz certyfikowaną żywność, poszukując także dodatków, które uzupełnią ich codzienną dietę w trosce o zdrowie. NutraFood Poland to część największych targów B2B żywności w Polsce - WorldFood Poland. Dla producentów jest to doskonała okazja do znalezienia nowych lub alternatywnych dostawców surowców, dodatków do żywności i suplementów diety. Targi obejmują swoim zakresem szeroki wachlarz produktów, od suplementów diety, nutraceutyków, produktów farmaceutycznych po żywność i napoje funkcjonalne, surowce do produkcji, suplementy naturalne, aromaty spożywcze, oleje spożywcze, witaminowe słodycze, produkty konopne, aż po barwniki, batony energetyczne czy prebiotyki.
Przebij się przez konkurencję dzięki udziałowi w targach
Każdy producent lub dystrybutor, który chciałby żeby jego produkty trafiły do szerokiej sieci sprzedaży na polskim i europejskim rynku, mają możliwość wzięcia udziału jako wystawcy na targach NutraFood Poland, rezerwacja stoisk wciąż trwa. Kontakt z organizatorami: info@nutrafood.pl. Na uwagę zasługuje fakt, że na targi NutraFood powracają stali wystawcy mi.in: ForMeds Sp. z o.o., Puerfil, Pfannenschmidt GmbH, K.-W., Bart Sp. z o.o., Protec Nutra, Elena – Kolagenum, KSM-66 Ashwagandha, Harke Polska, Olivit, Amita Health Care, SIRIO PHARMA, Skyherb, Alu Lids, ActivLab.
Co jeszcze na targach?
W trakcie targów we współpracy z partnerami PK Components oraz Krajowej Rady Suplementów Diety i Odżywek odbywają się liczne prezentacje, prelekcje i debaty. Poruszane są między innymi tematy związane z trendami, składnikami funkcjonalnymi oraz zmianami w prawie dotyczącym reklamy suplementów diety.
Po raz drugi zostanie zorganizowany konkurs o Złoty Medal targów NutraFood Poland, w którym jurorzy, eksperci z branży suplementów diety i żywności organicznej z Krajowej Rady Suplementów Diety i Odżywek wyłonią najbardziej wartościowe ich zdaniem produkty wystawców. Zwycięzcy zdobędą nie tylko statuetkę, ale także możliwość używania oznaczenia w celach promocyjnych marki.
Podczas targów NutraFood Poland odbywają się również spotkania handlowe w specjalnie do tego zaaranżowanej strefie tzw. matchmaking. W poprzedniej edycji odbyło 260 spotkań z wystawcami targów z kupcami sieci handlowych reprezentujących między innymi: Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja – HEBE, sieć aptek Dr. Max, Gemini, Empik oraz Carrefour.
Targi Nutrafood Poland są doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i zapoznania się z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie żywności funkcjonalnej i suplementów diety. Widzimy się w dniach 16-18 kwietnia 2024 w EXPO XXI w Warszawie. Do zobaczenia!