Kot Mleczysław i Mleczna kota to bohaterowie kolejnej edycji akcji edukacyjnej organizowanej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Tym razem wcielają się w superbohaterów o supermocach, które zawdzięczają codziennemu spożywaniu produktów mlecznych.
POLECAMY
Zasady konkursu
Uczniowie wraz z nauczycielami mają za zadanie przygotować nagranie-historyjkę o bohaterach akcji, w którym opowiedzą o tym, jak wapń zawarty w mleku wzmacnia kości. Praca konkursowa powinna zawierać pisemne opowiadanie, a także jego wersji audio. Organizatorzy zachęcają do zaangażowania całej klasy, aby projekt niósł ze sobą jak najwięcej walorów edukacyjnych.
Nagrodami w konkursie są workoplecaki, torby materiałowe ze wzorem do samodzielnego kolorowania oraz wyposażone piórniki, które przydadzą się każdemu uczniowi.
Każda klasa może przesłać tylko jedno zgłoszenie, a wszystkie informacje techniczne na temat formatów przesłanych plików tekstowych i audio dostępne są w regulaminie konkursu na stronie organizatora.
Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając deklarację – dokument jest do pobrania na stronie www.kochammleko.pl.
Uczymy o roli mleka w diecie
Konkursy dla szkół to tylko część wszystkich działań w ramach kampanii, która opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. W trakcie kampanii przewidziane są także kolejne konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.
Wszystkie informacje o akcji dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.