Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rozstrzygnięcie konkursu – herbata „Przylądek Nadziei” w nowym opakowaniu!

Artykuł | 25 czerwca 2019 |
30

Znamy już zwycięzcę konkursu na projekt opakowania herbaty „Przylądek Nadziei”. 2-dniową wycieczkę do Energylandii wygrał 10-letni Paweł z Wieliszewa, który na pełną przygód wyprawę wyruszy wraz z opiekunem. O werdykcie zdecydowali internauci – każdy mógł oddać głos na jedną z sześciu finałowych prac, wyłonionych przez jury.

 

Zwycięska praca ozdobi opakowanie herbaty Przylądek Nadziei

Fot. Czas na Herbatę

„Bardzo pozytywnie zaskoczył nas zasięg akcji – otrzymaliśmy mnóstwo zgłoszeń
z niesamowicie kreatywnymi pomysłami. Wybór wcale nie był prosty, długo dyskutowaliśmy. Ważne było nie tylko zdanie nas, dorosłych, ale przede wszystkim dzieciaków z Fundacji Przylądek Nadziei” – mówi Dariusz Małas, dyrektor ds. Handlu i Marketingu marki Czas na Herbatę. „Finalny wybór zwycięskiej pracy należał do internautów. Na facebookowym Fundacji profilu głosy oddało ponad 1100 osób. To ogromna radość i potwierdzenie, że to, co robimy, jest naprawdę istotne” – dodaje.

 

Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie opakowania herbaty „Przylądek Nadziei” –zielonej herbaty Sencha z dodatkiem ananasa, marakui, skórki pomarańczowej oraz płatków słonecznika
i róży. W konkursie mogły wziąć udział dzieciaki do lat 14. „Poziom był niesłychanie wyrównany. Już wybór finałowej szóstki spośród 104 nadesłanych prac był nie lada wyzwaniem. Losy zwycięstwa
w finałowym głosowaniu ważyły się do ostatnich godzin, a emocje udzieliły się nawet nam
w Fundacji. To była wspaniała zabawa dla dużych i małych, a zainteresowanie przeszło nasze oczekiwania. Jesteśmy niezwykle wdzięczni, że marka Czas Na Herbatę wspiera dzieci walczące
z nowotworami. Każdy uśmiech, jaki dajemy dzieciom w trudnych chwilach choroby jest bezcenny!” – mówi Bartłomiej Dwornik z Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Produkty w opakowaniach autorstwa 10-leniego Pawła już wkrótce znajdą się na półkach i w sklepie online www.czasnaherbate.net. 50 zł z każdego sprzedanego kilograma tej wyjątkowej kompozycji trafi na konto Fundacji.

Finałowe projekty oraz zwycięską pracę można zobaczyć na profilu facebookowym marki Czas na Herbatę  //www.facebook.com/czasnaherbate/ oraz Fundacji  Przylądek Nadziei //www.facebook.com/przyladeknadziei/.

 

 

Zapraszamy również do odwiedzenia nowej strony herbata.net. Znajdą Państwo tam nie tylko informacje o marce i produktach Czas na Herbatę, ale również szereg ciekawostek i inspiracji
z aromatycznego świata herbat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe. W ofercie znajdują się najwyższej jakości herbaty, a także kawy z wszystkich zakątków świata oraz zioła. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (36 salonów firmowych, 25 sklepów franchisowych oraz 64 punkty partnerskie) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.

 

Progressive Agata Szurlej

ul. Sosnowiecka 5

52-008 Wrocław

tel.: 71 361 00 00

e-mail: biuro@herbata.net

www.herbata.net

//www.facebook.com/czasnaherbate

 

Przypisy