6 maja rozpocznie się akcja konsumencka, która wesprze sprzedaż kefirów Robico w drugim kwartale 2019 r.
POLECAMY
Konkurs „Poleć z Robico” będzie miał zasięg ogólnopolski, a jego komunikacja obejmie szeroki wachlarz mediów: od kanału digital, przez OOH, aż po wsparcie POS. Akcja potrwa do końca czerwca.
O firmie
Zakład Usług Handlowych Robico funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Specjalizuje się w sprzedaży produktów mle- czarskich pod marką Robico. Produkcja odbywa się we współ- pracy z zakładami mleczarskimi na bazie własnej technologii i know-how. Na półkach sklepowych znajdziemy: mleka świeże, maślanki i kefiry. To właśnie kefir jest najbardziej rozpoznawa- nymproduktemmarki Robico, opatrzonymcertyfikatem Jakość Tradycja.
Misja firmy stawia na rozwój sprzedaży produktów świeżych i z możliwie najprostszym składem (mleko, kultury bakterii, drożdże, bez dodatku mleka w proszku). Dlatego produkty Robico wybierają wymagający klienci, którzy cenią jakość i naturalność oraz świadomie podejmują decyzje konsumenckie.
Kefir Robico
Kefir Robico to orzeźwiający mleczny napój fermentowany, którego produkcja jest w 100% inspirowana tradycyjnym spo- sobem wytwarzania.
Dzięki stosowanej przez markę metodzie termostatowej, pro- ces fermentacji i dojrzewania kefiru zachodzi osobno w każdej zamkniętej butelce, a nie w ogólnym zbiorniku. W jego wyniku powstaje dwutlenek węgla, który sprawia, że napój łagodnie musuje.
Produkt jest też bogatym źródłem witamin, głównie tych z grupy B oraz kwasu foliowego.
Kefir Robico dostępny jest w opakowaniach: 900 g, 400 g i 250 g.
Cele i mechanizm akcji:
Celem aktywacji jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży kefirów Robico w sezonie wiosna-lato 2019, ze szczególnym uwzględnieniem wersji z probiotykiem, niezawierającej laktozy. Kolejnym celem jest utrwalenie wizerunku produktu jako docenianego przez klientów elementu aktywnego stylu życia oraz zróżnicowanej i zrównoważonej diety.
Mechanizm konkursowy:
•Warunkiem udziału jest zakup dwóch kefirów Robico, zachowanie paragonu i nakrętek z kodami.
•Na stronie www.polecrobico.pl klient rejestruje kody z nakrętek.
•Zadaniem kreatywnym jest zrobienie zdjęcia lub nagranie filmiku, który zachęca do picia kefirów Robico.
•Autorzy najciekawszych propozycji wygrywają nagrody.
Różnorodność nagród pozwoli zmotywować do udziału zarówno rodziny z dziećmi, jak i aktywnych i chętnie podróżujących singli. W sumie na uczest- ników akcji czeka aż 297 wysokiej jakości nagród rozpoznawalnych marek.
Nagroda główna:
•Voucher o wartości 10 000 zł na bilety lotnicze
Nagrody II stopnia:
•8 voucherów o wartości 2500 zł na bilety lotnicze
•24 walizki podróżne OCHNIK
•24 walizki dziecięce SAMSONITE
Nagrody III stopnia:
•120 kuferków podróżnych WITTCHEN
•120 kubków termicznych CONTIGO
Kampania będzie wspierana szeroko w wielu kanałach komunikacji.
•Reklamy Google Ads
•Promocja w social mediach
•Współpraca z influencerami
•Reklama na autobusach (Warszawa)
•Adinsert – reklama w gazetkach sieci handlowych
•POS
•Informacje na opakowaniach
Komunikacja - Google Ads
W ramach kampanii za pośrednictwem Google Ads uzyskamy 5,5 miliona odsłon reklam i prawie 25 tysięcy przejść na stronę konkursu.
Komunikacja - reklama na autobusach
W czasie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie aż 70 autobusów oklejonych informacjami o konkursie. Pojazdy razem z przekazem reklamo- wym dotrą do najbardziej sprzedażowych rejonów stolicy.
Dwumiesięczna kampania zostanie zrealizowana na nośnikach reklamowych typu fullback.
Pojazdy z reklamą będą widoczne na terenie całej Warszawy, na ponad 50 liniach. Obejmą one swoim zasięgiem większość centrów handlowych oraz supermarketów i sklepów wielkopowierzchniowych znajdujących się w stolicy. Będzie to bardzo intensywna promocja, która wygeneruje ponad 4,3 mln kontaktów.
Komunikacja - informacje - na opakowaniach
W czasie trwania akcji produkty będą sprzedawane w etykietach konkursowych.
Życzymy wszystkim kontrahentom,
aby wyniki sprzedazy poszybowały wysoko
w czasie konkursu organizowanego przez Robico!