Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

28 czerwca 2019

Polskie startupy łączą siły, żeby uprościć zamawianie cateringu biznesowego

185

Polacy przyzwyczaili się już do zamawiania jedzenia online do domu czy pracy. Teraz równie wygodny ma być wybór i zakup cateringu na spotkania biznesowe. Zatroszczą się o to dwa polskie startupy – Cateringoo i Caterfly. Spółki właśnie udostępniły klientom wspólną platformę i rozpoczynają pracę pod jednym szyldem.

Konkurenci zasiadają do wspólnego stołu

Po fuzji startupy będą działać pod nazwą Cateringoo i wspólnie przeniosą proces zamówień na platformę online, walcząc tym samym o swój udział w rynku usług cateringowych dla biznesu. W samej Europie jest on wart już prawie 65 miliardów złotych. Nowa platforma powstała na bazie wcześniejszych doświadczeń Cateringoo oraz technologii młodszego i dotychczas konkurencyjnego startupu Caterfly.

– Cateringoo od 2017 roku współpracuje z wieloma dostawcami i korporacjami, łącząc je przy okazji różnego rodzaju spotkań biznesowych. Poznaliśmy więc bolączki tego niszowego i wciąż bardzo młodego rynku. Chcemy maksymalnie uprościć proces zamawiania cateringu biznesowego, co jest możliwe, dzięki połączeniu naszego know-how i zaawansowanej pod względem technologicznym platformy Caterfly – mówi Natalia Myszkowska, założycielka Cateringoo i CEO połączonych startupów.

Zamawianie cateringu dla firmy to bułka z masłem

Cateringoo wyciąga pomocną dłoń do osób odpowiedzialnych za organizację firmowych wydarzeń, czyli m.in. do office i event managerów czy asystentów i asystentek. Wcześniej, aby zamówić catering, musieli oni dzwonić do kilku dostawców, zbierać i porównywać ich oferty. Teraz proces ogranicza się do kilku kliknięć na stronie internetowej. Platforma wspiera także właścicieli firm cateringowych i restauracji, zdejmując z nich m.in. obowiązek kontaktu z klientami korporacyjnymi oraz wysyłania ofert i wycen. Firmy cateringowe, dostawcy usług gastronomicznych i restauracje mogą więc w pełni skupić się na ich podstawowej działalności, czyli tworzeniu pysznych dań.

– Skupiamy oferty cateringu biznesowego na jednej platformie. Przenosimy na nią również cały proces wyboru menu, komunikacji pomiędzy klientem a dostawcą oraz formalności, takie jak płatności i fakturowanie. Stawiamy na prostotę, dobry user experience i pełną transparentność. Użytkownicy systemu Cateringoo już na starcie wiedzą, od jakiego dostawcy, w jakim terminie, ilości czy cenie mogą zamówić dany catering – komentuje Natalia Myszkowska. 

Jak zauważa CEO świeżo połączonych startupów, dodatkową zaletą Cateringoo jest zróżnicowane menu, które obejmuje niemal wszystkie rodzaje jedzenia – od przekąsek typu finger food po lunche i kolacje. Myszkowska dodaje także, że na platformie można znaleźć dania z kuchni całego świata – angielskiej, śródziemnomorskiej czy meksykańskiej.

Apetyt na sukces

Równie światowe co oferowana kuchnia, są plany cateringowego startupu. Platforma już teraz działa w największych polskich miastach, a w najbliższych miesiącach planuje rozszerzyć swoją działalność o kolejne regiony, także te, wykraczające poza granice Polski. Wsparcia w ekspansji udzieli im Daftcode, polski Venture Builder specjalizujący się w tworzeniu i wypuszczaniu na rynek biznesów technologicznych. Daftcode ma na swoim koncie kilkanaście globalnie operujących spółek. Do ich portfela należy m.in. uruchomiony z początkiem 2019 roku Caterfly, narzędzie antyfraudowe Nethone, czy startup edukacyjny Skriware. 

***

 

O Cateringoo 

 

Cateringoo to platforma online łącząca firmy cateringowe z klientem biznesowym. Powstała, aby uprościć proces zamawiania cateringu, zapewnić klientom transparentność oraz podwyższyć jakość usług cateringu biznesowego. Klienci Cateringoo mają możliwość porównywania ofert w czasie rzeczywistym, mogą składać zamówienia w prosty sposób i dokonywać natychmiastowej płatności, bez zbędnych formalności. Otrzymują również wsparcie doradcy cateringowego obecnego na każdym etapie zamówienia, aż po jego realizację.

Przypisy