Pod koniec ubiegłego roku odbyła się XXVI edycja atestacji żywności organizowana w ramach programu ,,Doceń Polskie”. Loża ekspertów doceniła smak, wygląd oraz stosunek jakości do ceny aż 4 olejów marki Olandia. Zostały one uhonorowane nie tylko certyfikatami, ale także tytułami TOP PRODUKT - takim tytułem honoruje się produkty, które uzyskują maksymalną liczbę punktów.
POLECAMY
Program ,,Doceń Polskie” to przedsięwzięcie realizowane od 2011 roku. Jego celem jest propagowanie wysokiej jakości wyrobów spożywczych dostępnych na rynku polskim. Eksperci spotykają się co kwartał aby wyłonić produkty, które spełniają najwyższe wymagania. To właśnie specjaliści z branży spożywczej potwierdzili najwyższą jakość wyrobów firmy Złoto Polskie – producenta olejów Olandia. W 26. edycji programu uhonorowane zostały aż 4 oleje tej marki .
Loża Ekspertów nagrodziła następujące produkty:
- Olej rzepakowy ekologiczny tłoczony na zimno, 250 ml
- Olej rzepakowy ekologiczny tłoczony na zimno, 500 ml
- Olej konopny ekologiczny tłoczony na zimno, 250 ml
- Olej lniany ekologiczny tłoczony na zimno, 250 ml
- Certyfikaty i tytuły ,,Top Produkt” to świetny sposób, aby dodatkowo zakomunikować klientom, że tłoczone przez nas oleje są najwyższej jakości. Nowoczesne technologie pozwoliły nam uzyskać produkty, które swojej kategorii wyróżniają się na polskim rynku. Większość naszych wyrobów to oleje ekologiczne - a więc ziarna z których został wtłoczony olej pochodzą z ekologicznych upraw i nie zawieraj sztucznych dodatków syntetycznych. Zostało to docenione przez specjalistów, z czego jesteśmy bardzo dumni – mówi Adam Wolniak, właściciel firmy Złoto Polskie.
Złoto Polskie to rodzinne przedsiębiorstwo, którego początki sięgają 2002 r. Firma
powstała za sprawą Ośrodka Diagnostyczno – Leczniczego, w którym to przyszły właściciel zainteresował się poprawą wyników badań krwi pacjentów suplementujących kwasy
OMEGA 3. Zbadał on podawany suplement, jednak wyniki były jedynie zadowalające. Chcąc jeszcze bardziej ulepszyć działanie kwasów postanowił otworzyć firmę, w której rozpoczęto produkcję olejów tłoczonych na zimno.
Początkowo firma działała w kanale dystrybucji małych sklepów ze zdrową żywnością, sklepów zielarskich oraz aptek. W 2015 r. powstała flagowa marka firmy – Olandia, która coraz szerzej wkracza na półki sieci marketów.