Karton jest najchętniej wybieranym spośród opakowań soków i nektarów 1 l. Jak zawsze mając na uwadze komfort konsumentów, Tymbark – jako jedyna polska marka – wprowadził do sprzedaży soki i nektary w kartonach o innowacyjnym kształcie. To poręczne i funkcjonalne rozwiązanie.
POLECAMY
Od teraz konsumenci nie muszą już zastanawiać się, jak wylać resztkę soku uporczywie zostającą w opakowaniu – nie trzeba nim potrząsać ani go rozcinać. Kształt nowego kartonu oraz umiejscowienie korka w górnej jego części daje możliwość wylewania z niego soku lub nektaru do ostatniej kropli! Ułatwia też otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania. Nowe kartony są nie tylko wygodne i poręczne, ale także, dzięki designowi, wyróżniają się i przyciągają wzrok na sklepowych półkach.
***
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.