Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowość! Dressingi marki Eisberg w nowym wydaniu!

Artykuł | 27 maja 2019 |
23

Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają wszelkiego rodzaju sosy i dressingi. Dlatego też marka Eisberg - jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw oraz owoców, postanowiła odświeżyć linię swoich dressingów. Doceniane przez klientów produkty zyskały nowy layout: kolorowy, apetyczny, o jeszcze bardziej prokonsumenckim charakterze

Nowa, urozmaicona szata graficzna dressingów od Eisberga wraz z przejrzystą propozycją podania produktu to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Dzięki impaktowemu opakowaniu produkty wyróżniają się na sklepowej półce, będąc szybciej zauważalnymi dla klientów. Zastosowana gra kolorów, a także wyraźne deskryptory smaku – w czytelny sposób rozróżniają wersje dressingów, czyniąc projekty zindywidualizowanymi. Na uwagę zasługuje także zastosowanie na opakowaniu transparentnej folii. Oryginalne rozwiązanie służy temu, aby konsument miał  pełen wzgląd i mógł naocznie poznać zalety dressingów.

Dressingi marki Eisberg dostępne są w dwóch wariantach: w butelce (250 ml) i w saszetce (50 ml). Zróżnicowane gramatury dają możliwość wybrania dogodnej opcji, w zależności od indywidualnych preferencji oraz okazji. Wygodna saszetka z powodzeniem zmieści się do torebki czy plecaka, sprawdzając się w pracy, na uczelni czy podczas rodzinnych wycieczek. Praktyczna, poręczna butelka z zakrętką umożliwia zaś wielokrotne i higieniczne użycie produktu, co ma kluczowe znaczenie zwłaszcza w czasie plenerowych biesiad. Jednak bez względu na jaką gramaturę dressingu się zdecydujemy, mamy do dyspozycji aż cztery, różnorodne smaki. Dressing Caesar o wyczuwalnej serowej nucie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom klasyki, stanowiąc integralny element jednej z najbardziej znanych sałatek na świecie bądź wariacji na jej temat. Dressing Thousand Island o paprykowo-pomidorowym smaku będzie pasował do różnorodnych sałatek czy surówek, ale sprawdzi się też jako urozmaicenie kanapek. Dressing Yoghurt zachwyci wielbicieli delikatnych propozycji, idealnie komponując się z wiosenno-letnimi sałatkami, gotowanymi warzywami czy grillowanymi przekąskami. Ostatni wariant – Dressing French Garlic o czosnkowej nucie, to
z kolei najlepszy wybór dla tych, którzy poszukują bardziej intensywnych i aromatycznych wersji smakowych.

Dressingi dostępne są w największych sieciach handlowych, m.in. w sieci Carrefour, Selgros
i E.Leclerc.

Dressingi marki Eisberg

 

Wersje smakowe: Francuski czosnkowy, Jogurtowy, Tysiąca wysp, Caesar serowy

Zawartość netto: butelki – 250 ml, saszetki – 50 ml

Sugerowana cena: butelki - ok. 12 zł, saszetki - ok. 4 zł

 

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w  Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada trzy zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także
w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

Przypisy