Lubella jako ekspert od zbóż i lider w kategorii makaronu stale ją rozwija. Przykładem jest perspektywiczny segment makaronów pełnoziarnistych, w który marka niezmiennie inwestuje. W nowej kampanii widzimy efekty ostatniej zmiany w smaku, który teraz jest bardziej delikatny.
„Znikające Pełne Ziarno” to zaskakująca kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak! Tę istotną zmianę łatwo zauważyć…, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.
POLECAMY
Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.
Odkryj, dlaczego Pełne Ziarno znika…:
Agencja reklamowa: GPD
Dom mediowy: Starcom
***
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.
Dodatkowych informacji udzieli:
Dorota Liszka
Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej
d.liszka@maspex.com, tel. +48/33-873-10-80
Twitter: @Dorota_Liszka