Gwiezdne Wojny to tytuł jednego z najpopularniejszych filmów wszechczasów, którego bohaterowie na stałe wpisali się we współczesną popkulturę. W oczekiwaniu na kolejną część sagi, kultowe postacie można znaleźć na nowych etykietach wody źródlanej Żywiec Zdrój® dedykowanej dzieciom.Popularni bohaterowie zachęcają do dokonywania zdrowszych wyborów przy sklepowej półce. Produkty znalazły się w wybranych sklepach już pod koniec sierpnia br.
POLECAMY
Woda powinna być nieodłącznym elementem zbilansowanej diety, szczególnie wśród dzieci. Niestety badania pokazują, że50% dzieci w Polsce, w wieku od 4 do 6 lat, wypija jej znacznie mniej, niż zalecają eksperci[1]. Woda stanowi zaledwie jedną piątą spożywanych przez nich płynów[2], podczas gdy powinna być głównym źródłem nawodnienia. Początek roku szkolnego to dobra okazja do przypomnienia naszym pociechom o prawidłowych nawykach żywieniowych i zachęceniu ich do picia wody.Pomogą w tym bohaterowie kultowej sagi filmowej Gwiezdne Wojny, którzy pojawili się na etykietach butelek niegazowanej wody Żywiec Zdrój® dla dzieci. Już pod koniec sierpnia Rey,Chewbacca, C-3PO i inne postacie z serii zagościli na butelkach o pojemności 330 ml i 500 ml, zachęcając dzieci do regularnego sięgania po wodę. Produkty pod marką Żywiec Zdrój® to woda źródlana, która jest polecana przez Instytut Matki i Dziecka nawet dla niemowląt. Dodatkowo, poręczne opakowanie sprawia, że butelka doskonale sprawdzi się podczas codziennych aktywności dziecka np.w trakcie szkolnych zajęć.
Marka Żywiec Zdrój® konsekwentnie rozszerza portfolio o nowe, atrakcyjne dla dzieci produkty, co stanowi odzwierciedlenie dotychczasowego zaangażowania marki na rzecz kształtowania właściwych nawyków żywieniowych.
Nową serię Żywiec Zdrój® dla dzieci można znaleźć na sklepowej półce od sierpnia do listopada br. w wybranych punktach sprzedaży.Kampania promocyjna obejmować będzie działania reklamowe prowadzone w telewizji oraz Internecie na wybranych kanałach tematycznych skierowanych do dzieci.
Kontakt prasowy:
Katarzyna Korszeń Kierownik Brand PR tel. (+48) 780 039 754 e-mail: katarzyna.korszen@danone.com |
Urszula Żukowska MSL tel. (+48) 881 771 144 e-mail: urszula.zukowska@mslgroup.com |
O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[3] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[4]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę!”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[5].
Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce grupa spółek DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywność medyczna (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 12 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać w „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.
[1]Iglesia i wsp.. Całkowita podaż płynów u dzieci i młodzieży: przekrojowe badania w 13 krajach na całym świecie. Eur J Nutr 2015; doi:10.1007/s00394-015-0946-6
[2]Guelinckx i wsp. Spożycie wody i napojów u dzieci i młodzieży w 13 krajach. Eur J Nutr 2015; doi:10.1007/s00394-015-0955-5
[3]9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
[4]Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.
[5]MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osobyw wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu