Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

15 lipca 2019

Arteta poszerza warianty smakowe DayUp Classic

154

Arteta wprowadziła do linii jogurtowych przekąsek marki DayUp cztery nowe smaki. Teraz konsumenci mogą wybierać z palety aż dziesięciu różnych wariantów DayUp-a, których nazwa nawiązuje do koloru wyjątkowego składnia.

DayUp Classic to w 100% naturalna przekąska jogurtowa, będąca unikatowym połączeniem musów owocowych, jogurtu i ziaren zbóż (płatków owsianych, gryczanych, jaglanych, quinoa, otrębów pszennych i żytnich).

Do linii, która dotychczas składała się z 6 smaków dołączyły 4 nowości: DayUp Pink ze smoczym owocem, DayUp Brown z kawą i gałką muszkatołową, DayUp Turkois, w którym znajdziemy zieloną herbatę matchę oraz DayUp Purple – z jagodami acai.

Uwielbiamy eksperymentować z naturalnymi składnikami. Jednocześnie nieustannie obserwujemy to co modne i zgodne z trendami w żywności. Rozszerzając linię DayUp Classic o nowe warianty myśleliśmy o tym, jak możemy zaskoczyć naszych konsumentów nieoczywistymi połączeniami smakowymi, jednocześnie oferując produkty o doktrynalnie czystym składzie – komentuje nowość Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.

DayUp Classic nie zawierają ani grama dodanego cukru, ani konserwantów - składają się wyłącznie z naturalnych składników.

Nowe propozycje wzbogacają dotychczasową ofertę, która dostępna była
w sześciu wariantach smakowych: Yellow, Red, Orange, Blue, Green, Black.

DayUp Classic dostępne są m.in. w sieci Lidl, Biedronka, Auchan i Tesco.

Cena rekomendowana 3,49 zł.

Przypisy