Dołącz do czytelników
Brak wyników

Anna Lewandowska w nowej reklamie Kingi Pienińskiej

Artykuł | 25 stycznia 2019 |
21

21 stycznia wystartowała nowa kampania wizerunkowa naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej – „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. Pod tym hasłem marka wraz z trenerką promują zdrowy, aktywny styl życia.

Na kształt naszego życia składa się suma małych decyzji. Dlatego każdego dnia warto wybierać to, co najlepsze dla nas i naszych bliskich. W nowej kampanii Kingi Pienińskiej „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” Anna Lewandowska, znana ze swojej bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania,podkreśla, że dokonuje wyborów z głębi serca.

Na co dzień sięga po wodę Kinga Pienińska, która towarzyszy jej we wszystkich wyzwaniach.„Każdy kolejny dzień jest wypełniony obowiązkami i pracą, ale zawsze znajdę czas na zadbanie o zdrowie swoje i swoich bliskich” – mówi trenerka.

Spot promujący kampanię pokazuje typowy dzień Ani Lewandowskiej, która w swojej codziennej pracy zawsze pamięta o właściwej dawce ruchu i odpowiednim nawodnieniu.

Średnio zmineralizowana woda Kinga Pienińska cechuje się niską zawartością sodu, dzięki czemu można ją pić niezależnie od ograniczeń zdrowotnych czy wiekowych.Naturalna woda, czerpana z głębinowych źródeł Pienińskiego Parku Narodowego,charakteryzuje się krystaliczną czystością i zdrowotnymi właściwościami. Za te walory Kingę Pienińską wyróżniono Certyfikatem Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Ostatnio produkty marki otrzymały też Grand Prix w konkursie Laur Klienta, gdy po trzech latach z rzędu plasowały się na podium ogólnopolskiego plebiscytu konsumentów.

Nie są to jedyne nagrody dla marki i jej produktów, potwierdzające jakość naturalnej wody mineralnej, oferowanej przez Kingę Pienińską. Marka może poszczycić się też takimi nagrodami, jak: „Najlepsze w Polsce”, „Dobra Marka”, certyfikatem programu „Doceń polskie” oraz złotym godłem w programie „Najwyższa Jakość Quality I”, czy tytułem Superbrands Polska Marka 2018. .

Spot kampanii „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” z Anią Lewandowską będzie emitowany w TV, na serwisie VOD oraz na Youtube. Przygotowaniem idei kreatywnej i scenariuszy spotów zajęła się agencja Stor9, która do ich realizacji zaangażowała reżyserkę Katkę Michalak oraz dom produkcyjny Vitelloni.

Zależało nam na tym, żeby kampania była w pełni wiarygodna i prawdziwa, dlatego stworzyliśmy scenariusz odzwierciedlający codzienność głównej ambasadorki marki Kinga Pienińska - Anny Lewandowskiej. Łączenie obowiązków mamy, a z drugiej strony osoby cieszącej się autorytetem w obszarze zdrowego stylu życia, dało nam możliwość pokazania różnych kontekstów spożywania naturalnej wody mineralnej" - tłumaczy dyrektor kreatywny Stor9, Maciej Dutkowski.

 

 

O Kindze Pienińskiej:

 

Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna klasy Premium, z ponad 100-letnią tradycją. Czerpana ze źródeł usytuowanych w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego. W obrębie jednych z najczystszych gór Europy, o budowie geologicznej, działającej jak naturalny filtr. Z głębinowych źródeł Kinga Pienińska trafia wprost ze źródła do butelki, zachowując wszystkie walory stworzone przez naturę. Ze względu na swoją średnią mineralizację, skład oraz niskosodowość Kingę Pienińską może pić każdy konsument powyżej drugiego roku życia, bez ograniczeń zdrowotnych. Wyróżnia ją wyrazisty i orzeźwiający górski smak, za który woda otrzymała trzy złote gwiazdki Superior Taste Award 2014. To wyróżnienie przyznawane przez International Taste & Quality Institute w Brukseli – organizację, zrzeszającą niezależnych Szefów Kuchni i Sommelierów.

Przypisy