Ponad 20 wyjątkowych nowości w ofercie, 17 kolejnych punktów sprzedaży i niemal 800 tysięcy zadowolonych klientów – tak przedstawia się bilans ostatniego roku marki Czas na Herbatę. We wrześniu ta znana i lubiana sieć sklepów obchodzić będzie 21 urodziny, co stanowi doskonałą okazję do podsumowania minionych 12 miesięcy.
POLECAMY
Zapewnienie swoim klientom najwyższej jakości herbat, a także praktycznych akcesoriów do ich przygotowywania i przechowywania to cele, które od początku istnienia przyświecają marce Czas na Herbatę. We wrześniu mija 21 lat od jej powstania, a przez ten okres zdobyła ona nie tylko liczne grono wiernych odbiorców, ale również miała duży wpływ na kształtowanie herbacianych preferencji Polaków. Tylkow ostatnim roku (od początku września 2017 do końca sierpnia 2018) sklepy z asortymentem marki odwiedziło blisko 800 tysięcy klientów, którzy kupili 80 477 kilogramów najwyższej jakości herbaty. Wśród bestsellerów były zarówno sprawdzone od lat kompozycje, jak i zupełne nowości. W ciągu minionych 12 miesięcy na półkach salonów Czas na Herbatę zadebiutowało bowiem ponad 20 produktów, w tym np. herbaty w wygodnych filtrach oraz autorskie kompozycje o bardzo zachęcających nazwach: Sekrety Nocy, Aleja Gwiazd czy Słoneczna Arkadia. Nie zabrakło także herbat klasycznych oraz propozycji dla miłośników kawy, na których od niedawna czeka m.in. prawdziwa kawowa arystokracja w postaci Kopi Luwak Wild.
Biznes otwarty na potrzeby innych
Ostatni rok był dla marki Czas na Herbatę okresem intensywnego rozwoju. Na sprzedażowej mapie Polski pojawiły się 4 nowe salony firmowe marki, a także 3 sklepy franczyzowe i aż 10 punktów partnerskich. Zwiększenie zasięgu, dotarcie do nowych odbiorców i wprowadzenie do oferty kolejnych produktów to jednak tylko część dokonań marki w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Drugi intensywnie rozwijany zakres działalnościto wspieranie licznych akcji charytatywnych i pomoc najbardziej potrzebującym. Od wielu lat Czas na Herbatę aktywnie współpracuje z wrocławskim Przylądkiem Nadziei, organizując wspólne działania z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W minionym roku marka wsparła również szereg innych inicjatyw, w tym dwie edycje akcji „Z Kulturą do Zwierząt” oraz wystawiany we Wrocławiu Musical „Freedom”, z którego dochód trafił do podopiecznych Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe. W ofercie znajdują się najwyższej jakości herbaty, a także kawy z wszystkich zakątków świata oraz zioła. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (33 salony firmowe, 23 sklepy franchisowe oraz 64 punkty partnerskie) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.
Progressive Agata Szurlej
ul. Sosnowiecka 5
52-008 Wrocław
tel.: 71 340 04 23
e-mail: biuro@herbata.net
www.czasnaherbate.net
//www.facebook.com/czasnaherbate