Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

9 grudnia 2020

„Życzę TYM…”, czyli przekaż dobre słowo i wspieraj potrzebujących z Tymbarkiem

32

Gdy nadchodzą Święta, zawsze zastanawiamy się, jakie życzenia złożyć najbliższym – chcemy, by były wyjątkowe i niepowtarzalne. Tymbark przychodzi więc z pomocą i daje możliwość złożenia takich właśnie życzeń – podziękowań, TYM, którzy… są dla nas ważni. Każde przekazane poprzez www.zyczetym.pl serdeczności to podwójne dobro: za ich publikację marka przekaże 5 zł na rzecz „Stowarzyszenia mali bracia Ubogich”. Łącznie na ten cel może trafić nawet 100 tysięcy złotych!

Tegoroczna charytatywna akcja Tymbarku jest związana z platformą komunikacyjną „TYM, którzy…”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się dobrym słowem z najbliższymi. Dzięki narzędziu do tworzenia unikalnych życzeń, każde będą niebanalne i przede wszystkim, przekazane – w ciekawej formie online – specjalnie TYM, którzy wiele dla nas znaczą. To rozwiązanie pozwoli szczególnie teraz, gdy wielu z nas nie będzie miało okazji złożyć życzeń osobiście, zachować radosny nastrój przekazywania sobie ważnych i radosnych słów na Święta i Nowy Rok.

POLECAMY

Udostępniając tymbarkowe życzenia dodatkowo mamy szansę zrobić coś dobrego dla potrzebujących. Bo Tymbark kolejny raz na Święta zachęca do wspólnego czynienia dobra. Za każde opublikowane życzenia marka przekazuje 5 zł na rzecz „Stowarzyszenia mali bracia Ubogich”, by pomóc tym, którzy szczególnie teraz potrzebują naszego wsparcia – seniorom i osobom starszym. Łączna kwota, którą Tymbark chce przekazać na ten cel to aż 100 000 zł.

Akcja jest wspierana komunikacyjnie w internecie: na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w kampanii display. Będą o niej informować także wybrani influencerzy.   

 

Zobacz i złóż życzenia, TYM, którzy…: www.zyczetym.pl

Czas trwania akcji: do 31.12.2020 r.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację: GONG

Agencja odpowiedzialna za komunikację Tymbark BOT: ZOWIE

 

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

 

Przypisy