Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

9 grudnia 2020

„Życzę TYM…”, czyli przekaż dobre słowo i wspieraj potrzebujących z Tymbarkiem

0 304

Gdy nadchodzą Święta, zawsze zastanawiamy się, jakie życzenia złożyć najbliższym – chcemy, by były wyjątkowe i niepowtarzalne. Tymbark przychodzi więc z pomocą i daje możliwość złożenia takich właśnie życzeń – podziękowań, TYM, którzy… są dla nas ważni. Każde przekazane poprzez www.zyczetym.pl serdeczności to podwójne dobro: za ich publikację marka przekaże 5 zł na rzecz „Stowarzyszenia mali bracia Ubogich”. Łącznie na ten cel może trafić nawet 100 tysięcy złotych!

Tegoroczna charytatywna akcja Tymbarku jest związana z platformą komunikacyjną „TYM, którzy…”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się dobrym słowem z najbliższymi. Dzięki narzędziu do tworzenia unikalnych życzeń, każde będą niebanalne i przede wszystkim, przekazane – w ciekawej formie online – specjalnie TYM, którzy wiele dla nas znaczą. To rozwiązanie pozwoli szczególnie teraz, gdy wielu z nas nie będzie miało okazji złożyć życzeń osobiście, zachować radosny nastrój przekazywania sobie ważnych i radosnych słów na Święta i Nowy Rok.

Udostępniając tymbarkowe życzenia dodatkowo mamy szansę zrobić coś dobrego dla potrzebujących. Bo Tymbark kolejny raz na Święta zachęca do wspólnego czynienia dobra. Za każde opublikowane życzenia marka przekazuje 5 zł na rzecz „Stowarzyszenia mali bracia Ubogich”, by pomóc tym, którzy szczególnie teraz potrzebują naszego wsparcia – seniorom i osobom starszym. Łączna kwota, którą Tymbark chce przekazać na ten cel to aż 100 000 zł.

POLECAMY

Akcja jest wspierana komunikacyjnie w internecie: na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w kampanii display. Będą o niej informować także wybrani influencerzy.   

 

Zobacz i złóż życzenia, TYM, którzy…: www.zyczetym.pl

Czas trwania akcji: do 31.12.2020 r.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację: GONG

Agencja odpowiedzialna za komunikację Tymbark BOT: ZOWIE

 

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

 

Przypisy