Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

24 września 2020

Zwycięzca MasterChefa, Mateusz Zielonka, promuje mistrzowskie gotowanie z Netto

25

We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów promujących akcję.

„Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

POLECAMY

Program inspiruje także do osiągnięcia mistrzostwa w kuchni i wyruszenia w wielką przygodę pełną smaków. W tym celu, w ramach kampanii, powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono utalentowanego kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy, m.in. bowl, czyli micha rozmaitości, makaron na woku, kaczkę na miodzie i tymianku, dyniowe snacki czy świątecznego pstrąga, a także proste pomysły na sosy z domowych składników. Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Dzięki kreatywnym kulinarnym wskazówkom od samego mistrza gotowania, każdy z łatwością będzie mógł odtworzyć dania we własnym domu i poczuć się jak prawdziwy szef kuchni. Mistrzowskie przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto.pl oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

Dotychczas klienci Netto mogli wziąć udział już w pięciu akcjach lojalnościowych i nabyć produkty ekskluzywnych marek w okazyjnych cenach – garnki, patelnie i noże marki Thomas by Rosenthal, szklaną zastawę marki Shott Zwiesel, torby i walizki marki Ellehammer oraz masę plastyczną Masa Kreatywności HeyClay, w akcji skierowanej do rodzin z dziećmi.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

Stronie www: netto.pl

Profilu na Facebooku: Netto Polska

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25-latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Swoim klientom oferuje asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Przypisy