Marzec i kwiecień, czyli okres największych obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa sprawił, że więcej czasu spędzaliśmy przed ekranami. Według branżowych szacunków w ciągu pierwszego miesiąca trwania lockdownu popularne serwisy społecznościowe i video zanotowały znaczące wzrosty, np. Facebook (+27%), Netflix (+16%).
Rola internetu jako przekaźnika rozrywki i kontaktu wzrosła, zwłaszcza że aż 87 proc. Polaków posiada dostęp do internetu szerokopasmowego, co sprawia, że w sieci tkwimy też po powrocie do domu. Z kolei potrzeba zachowania dystansu społecznego zmieniła nasze formy kontaktów z ludźmi. Zapatrzenie w ekrany było czynnikiem odciągającym nas od wspólnych posiłków, bardzo ważnych przecież w kształtowaniu i podt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- Roczną prenumeratę dwumiesięcznika Food Forum w wersji papierowej lub cyfrowej,
- Nielimitowany dostęp do pełnego archiwum czasopisma,
- Możliwość udziału w cyklicznych Konsultacjach Dietetycznych Online,
- Specjalne dodatki do czasopisma: Food Forum CASEBOOK...
- ...i wiele więcej!