Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

22 stycznia 2020

Tymbark Vitamini prezentuje piękno – w każdej postaci

201

Tymbark w komunikacji poświęconej sokom Vitamini skupia się na pięknie, a właściwie na różnych jego odsłonach. Marka podkreśla, że bez względu na okoliczności i różnice między kobietami, każda z nich jest piękna i każda ma prawo czuć się dobrze w swojej skórze.

W swojej kampanii Tymbark podkreśla, że nie ma oczywistych szablonów czy standardów, według których możemy czuć w sobie piękno. Przedstawione w spocie kobiety są różne i dzięki temu każda z nich jest wyjątkowa. Vitamini zachęca do wsłuchania się w głos wewnętrznego piękna i w emocjonalnym spocie przypomina, że niezależnie od nastroju, rozmiaru, podejścia do życia i dbania o urodę, czy wieku… jest ono z nami zawsze. Marka zachęca do pielęgnowania swojego piękna i podkreślania różnorodności.

POLECAMY

 „Jesteś piękna. Dbaj o to” – podkreśla hasło kampanii.

Kampanii towarzyszy również wprowadzenie nowego opakowania soków w formacie 1 l. Produkty Vitamini będą teraz dostępne w wygodnej, ergonomicznej, litrowej butelce PET. Dodatkowo cała linia zyskała nowy, lżejszy i jeszcze bardziej apetyczny design. Nowe opakowanie to idealne rozwiązanie dla wszystkich chętnie sięgających po ulubione, marchewkowe i marchewkowo-owocowe smaki, a zarazem ceniących wygodę.

Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych dedykowana w głównej mierze kobietom – dlatego Tymbark wspiera je w akceptacji  siebie. Soki Vitamini pomagają wydobyć naturalne piękno dzięki zawartości witaminy A – pochodzącej z beta-karotenu z marchewki – uznawanej za sekret zdrowej i promiennej cery. Pyszny, przecierowy sok z marchwi i owoców jest źródłem witamin: C i E, które pomagają zachować zdrowy, młody wygląd i dobre samopoczucie. Oprócz nowych butelek litrowych, Tymbark oferuje soki Vitamini także w butelkach 300 ml.

Poza spotami telewizyjnymi, kampania opiera się także na emisji w serwisach VOD oraz komunikacji w social mediach i w punktach sprzedaży.

***

Witamina A pomaga zachować zdrową skórę.

Witamina C przyczynia się do zmniejszenia uczucia zamęczenia i znużenia.

Witamina E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.

Zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia mają znaczenie dla zachowania zdrowia.

***

Zobacz, jak prezentuje się piękno z Tymbarkiem:

30 s: https://youtu.be/aJ12tSnMvgQ

 

15 s: https://youtu.be/M9UtO7vtFxo

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Agencja Publicis

Agencja reklamowa odpowiedzialna za komunikację digitalową: Agencja Videomill

Dom mediowy: Starcom

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Grupa Maspex, do której należy Tymbark, została uznana za jedną z najbardziej efektywnych marek 20-lecia w rankingu Effie Awards Poland.

Przypisy