W nowej odsłonie kampanii Tymbark zachęca, by zostać w domu i pamiętać o zdrowym śniadaniu. W spocie możemy zobaczyć różne odsłony domowych śniadań - przy rodzinnym stole, w łóżku, samemu oraz we dwójkę – czasami nawet on-line. Do każdego z nich pasuje szklanka soku pomarańczowego, która pozwala zdrowo zacząć dzień - bo sok pomarańczowy Tymbark to źródło naturalnej witaminy C dla zwiększenia odporności.
Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu realizowanego już od kampanii bożonarodzeniowej. Kolejny raz spaja ona kampanię we wszystkich kanałach.
POLECAMY
Spoty są emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD i YouTube. Kampanii towarzyszy także komunikacja digitalowa, kampania w mediach społecznościowych
Marka Tymbark w ramach swoich działań komunikacyjnych dziękuje również Pracownikom swoich zakładów produkcyjnych. Podziękowania dla Pracowników Produkcji, magazynów, Centrów Logistycznych zostały umieszczone na billboardach we wszystkich miejscowościach, w których Tymbark posiada swoje zakłady.
Tym, którzy zostali w domu: https://www.youtube.com/watch?v=gtQHqFMgPIk
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Agencja Publicis
Agencja reklamowa odpowiedzialna za działania digitalowe: Videomill
Dom mediowy: Starcom