Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

14 kwietnia 2020

Tymbark – TYM, którzy zostali w domu i dla Pracowników

114

Tymbark kontynuuje komunikację „TYM, którzy…”, odpowiadając na obecną sytuację społeczną. Nową  odsłonę kampanii marka dedykuje „TYM, którzy… zostają w domu”. Do rodzinnych, domowych śniadań – na zdrowy początek dnia, Tymbark niezmiennie poleca szklankę soku pomarańczowego.

W nowej odsłonie kampanii Tymbark zachęca, by zostać w domu i pamiętać o zdrowym śniadaniu. W spocie możemy zobaczyć różne odsłony domowych śniadań - przy rodzinnym stole, w łóżku, samemu oraz we dwójkę – czasami nawet on-line.  Do każdego z nich pasuje szklanka soku pomarańczowego, która pozwala zdrowo zacząć dzień - bo  sok pomarańczowy Tymbark to źródło naturalnej witaminy C dla zwiększenia odporności.

POLECAMY

Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu realizowanego już od kampanii bożonarodzeniowej. Kolejny raz spaja ona kampanię we wszystkich kanałach.

Spoty są emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD i YouTube. Kampanii towarzyszy także komunikacja digitalowa, kampania w mediach społecznościowych

Marka Tymbark w ramach swoich działań komunikacyjnych dziękuje również Pracownikom swoich zakładów produkcyjnych. Podziękowania dla Pracowników Produkcji, magazynów, Centrów Logistycznych zostały umieszczone na billboardach we wszystkich miejscowościach, w których Tymbark posiada swoje zakłady.

Tym, którzy zostali w domu: https://www.youtube.com/watch?v=gtQHqFMgPIk

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Agencja Publicis

Agencja reklamowa odpowiedzialna za działania digitalowe: Videomill

Dom mediowy: Starcom  

Przypisy