Marka Tymbark jest na stałe obecna w życiu konsumentów, towarzyszy im także na wielu wydarzeniach kulturalnych. Wydając własne darmowe gry mobilne zapewnia też wszystkim wygodną rozrywkę zawsze pod ręką. Najnowszą z nich jest Tymbark Jump w aplikacji Messenger. Tymbark jest bliski fanom eventów i gamingu, dlatego łączy te dwa obszary jako sponsor główny PGA 2019. Tymbark na targach towarzyszył będzie uczestnikom wydarzenia nie tylko w dedykowanej strefie, ale i na terenie całych targów. Do wygrania będą również liczne gadżety i produkty marki.
Poznań Game Arena to największe w Polsce i tej części Europy targi gier komputerowych i multimedialnej rozrywki. Wydarzenie ma już ponad 10-letnią historię, którą zbudowano z setkami tysięcy polskich i zagranicznych fanów gamingu. Tymbark jako sponsor tego eventu kolejny raz udowadnia, że takie wydarzenia są dla marki doskonałą dodatkową platformą komunikacji z konsumentami.
POLECAMY
Wydarzenie będzie promowane także poprzez komunikację w social mediach PGA, na profilu Tymbarku na Facebooku i na kanale Studio Tymbark na YouTube. Tymbark już teraz zaprasza na Poznań Game Arena!
Data sponsorowanego przez Tymbark Poznań Game Arena: 18-20.10.2019 r.
Agencja odpowiedzialna za strefę Tymbarku na PGA: Eventart
Informacje dodatkowe o evencie: www.gamearena.pl
***
Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Poznań Game Arena to trzydniowe wydarzenie, w którym uczestniczy 80 tysięcy miłośników gamingu, esportu i nowych technologii. Dla tych, którzy w dniach 18-20 października zdecydują się odwiedzić Międzynarodowe Targi Poznańskie przygotowane są turnieje, konkursy, a także specjalne pokazy. Podczas tegorocznej edycji zwiedzający będą mieli okazję spotkać ponad 220 wystawców, w tym czołowe marki ze świata gier. Dziesięć pawilonów pełnych multimedialnych atrakcji wypełni aż 1500 stanowisk do gier. Nie zabraknie również twórców niezależnych, którzy w strefie Indie Games zaprezentują 130 polskich i zagranicznych tytułów. O obsługę medialną wydarzenia zadba 420 przedstawicieli mediów, w tym 50 zagranicznych dziennikarzy.
facebook.com/PoznanGameArena
Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, przyciągające ponad milion gości z całego świata.
www.GrupaMTP.pl