TYMBARK MUSY – TO (SIĘ) WCIĄGA

Newsy

Musy Tymbark to wartościowe przekąski, których wygodne opakowanie sprawdzi się w wielu codziennych aktywnościach. Chcesz mieć przy sobie smaczną porcję owoców, warzyw lub pożywne drugie śniadanie niezależnie od tego, co właśnie robisz? Z Tymbarkiem to proste. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu.

Tymbark jest liderem w tej kategorii i posiada najszersze portfolio produktowe w tym typie opakowania na polskim rynku, które jest dopasowane do oczekiwań i stylu życia wielu konsumentów. Poprzez swoje hasło „Tymbark Musy – To (się) wciąga” kampania zachęca do spożywania większej ilości wartościowych przekąsek. Musy od Tymbarku znakomicie wpisują się w te potrzeby. W ich ofercie znajdują się produkty owocowe i owocowo-warzywne 120g, zbożowe 100g oraz owocowe w dużych opakowaniach 200g (nagrodzone przez AC NIELSEN za innowację roku 2021). Kampania promuje również bardzo pozytywnie przyjętą tegoroczną nowość, czyli egzotyczne musy z dodatkiem guarany.

Marka w najnowszym spocie prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności i obowiązki, ale łączy ich to, że potrzebują mieć przy sobie pożywną przekąskę łatwą do spożycia i przechowywania. Nagranie jest utrzymane w konwencji młodzieżowego teledysku, a piosenka jest wykonana w popularnym obecnie rapowym stylu. Całość prezentuje się bardzo energicznie, kolorowo i „na luzie”.

POLECAMY

Spot będzie widoczny w TV, VOD, YT oraz w sklepach, z dodatkowym wsparciem influencerów. Za reżyserię odpowiada Letemknow.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Ljyqd0eAMuc&feature=youtu.be

Agencja reklamowa: Brainbox

Dom mediowy: Starcom

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju. 

 

Przypisy

    Informacja prasowa

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI