Najnowsza kampania Tymbarku skupia się wokół kropelki soku, która utkwiła samotnie na dnie opakowania. Na szczęście, dzięki nowej funkcji kartonu, która pozwala na wylanie soku do ostatniej kropli , historia kończy się happy endem, a widzowie mogą odetchnąć z ulgą.
Już od pierwszych sekund spotu obserwujemy poruszającą drogę małej bohaterki na dno kartonu. Dramatyczną podróż ilustruje hitowy kawałek lat 70. - All By Myself autorstwa Erica Carmena, który podkreśla przeżycia samotnej kropli. Kampanię uzupełniają dwa krótkie spoty prezentujące główną przewagę nowego opakowania – bezproblemowe i wygodne wylewanie soku do końca, bez konieczności potrząsania czy rozcinania kartonu. Towarzyszą jej także działania digitalowe i komunikacja w social mediach.
POLECAMY
Kształt nowego kartonu soków Tymbark oraz umiejscowienie korka w jego górnej części daje możliwość wylewania z niego soku lub nektaru do ostatniej kropli! Ułatwia też otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania. Nowe kartony to wygoda i funkcjonalność, a co więcej także unikalny design, dzięki któremu przyciągają wzrok na sklepowych półkach.
Zobacz, dlaczego Tymbark smakuje … do ostatniej kropli:
Reżyser: Jurek Dytkiewicz
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Dom mediowy: Starcom