Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

11 marca 2020

TYM, którzy chcą zdrowo zacząć dzień – Tymbark

143

Tymbark w najnowszej kampanii pokazuje, że szklanka soku pasuje do każdego śniadania, niezależnie od jego formy! Bo przecież poranki każdy z nas spędza inaczej – to różne pory wstawania, poranne rytuały i sposoby jedzenia śniadań. Tym, którzy chcą zdrowo zacząć dzień… przyda się Tymbark!

Niezależnie od tego, czy rodzinnie, czy w pojedynkę, w biegu, czy na spokojnie – pijąc sok pomarańczowy Tymbark do śniadania każdy z nas może zdrowo zacząć dzień. Bo sok pomarańczowy to źródło witaminy C oraz jedna z 5 zalecanych dziennych porcji owoców i warzyw.

POLECAMY

Kampania marki składa się ze spotu głównego, który pokazuje poranki różnych osób i tym samym różne podejścia do śniadań , a także krótszym formacie skupiającym się na benefitach picia soku do śniadania. Tym, którzy zaczynają dzień od porcji owoców i warzyw – soki Tymbark pozwalają zdrowo zacząć dzień.

Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej. Kolejny raz wyróżnia ona komunikację marki i spaja kampanię we wszystkich kanałach.

Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

TYM, którzy… chcą zobaczyć, jak zdrowo zacząć dzień:

https://youtu.be/CteDyZZNEtk

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spoty telewizyjne i działania outdoorowe: Agencja Publicis

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreacje digitalowe: Videomill

Dom mediowy: Starcom

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Grupa Maspex, do której należy Tymbark, została uznana za jedną z najbardziej efektywnych marek 20-lecia w rankingu Effie Awards Poland.

Przypisy