Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

20 października 2020

Trening 4 - TABATA - 8 Tygodni do Zdrowia

140

Czy widzieliście wczorajszy film, którego bohaterami byli Kinga Dróżdż i Adrian Castro – szermierze, medaliści, paraolimpijczycy https://youtu.be/Iy2S15UuyN4 ?

Czy możemy mieć jeszcze jakieś wymówki do ćwiczeń?

Przed nami kolejny tydzień regularnej aktywności w ramach programu 8 TYGODNI DO ZDROWIA! Ćwicząc z nami, nauczycie się zdrowego stylu życia.

Zachęcamy do podjęcia wyzwania, do wspólnych treningów. Niezależnie od wieku oraz niezależnie od dotychczasowego zaangażowania sportowego czy sprawności - bo przecież ćwiczyć każdy może!

 

Dzisiaj udostępniamy Trening 4 „TABATA” link https://youtu.be/Z-lQb4jWtQs .

Pod okiem trenerów personalnych wykonamy pierwszy trening interwałowy.

POLECAMY

Trening składa się z 5 serii, po każdej serii 1 minuta na regenerację.

W każdej serii jest 8 ćwiczeń po 20 sekund. Pomiędzy każdym ćwiczeniem będzie 10 sekund odpoczynku.

 

Jak aktywność fizyczna wpływa na układ krążenia? – wyjaśnia lek. Anna Plucik-Mrożek, ekspert 8 TYGODNI DO ZDROWIA.

- zwalnia nam spoczynkowa czynność serca – wolniejsza czynność serca zmniejsza ryzyko zawału i choroby wieńcowej;

- sprawniejsze serce to lepiej odżywione komórki w organizmie,

- jeśli ćwiczymy regularnie to trwale obniża się ciśnienie tętnicze.

Jaki jest plan treningowy w czwartym tygodniu?

✅ 1 x Trening 4 „TABATA” – 35 min

✅ 1 x Trening 2 wzmacniający „Budujemy wydolność” – 35 min

✅ 30 min marszu interwałowego

✅ 50 min rower, marsz lub nordic walking

Razem 150 minut aktywności fizycznej.

Na co zwrócić uwagę przed rozpoczęciem treningu?

✅ Pamiętaj, by dla własnego bezpieczeństwa i zdrowia zacząć program 8 TYGODNI DO ZDROWIA od „Treningu 1 – czyli adaptacja”.

✅ Wszystkie testy, informacje oraz już opublikowane filmy z ćwiczeniami niezbędne do rozpoczęcia treningów z #8TygodniDoZdrowia znajdziesz na stronie - https://linkd.pl/aaef

Trenujący powinni ćwiczyć we własnym tempie, a NFZ nie ponosi ryzyka ewentualnych kontuzji lub urazów powstałych podczas wykonywania treningów.

W przypadku wątpliwości czy ten program jest dla Ciebie odpowiedzi znajdziesz tutaj - Zaplanuj swoje „8 TYGODNI DO ZDROWIA” - https://linkd.pl/kurp

Zapraszamy do wspólnej zabawy zamieszczając na swoim fanpage'u hasztag #8TygodniDoZdrowia i do skorzystania z nakładki na zdjęcie profilowe - https://linkd.pl/ae9p

 

 

Przypisy