Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

12 marca 2020

Tak brzmi „Najlepsze ze zboża” Lubelli

129

Lubella przygotowała nową odsłonę swojej kampanii „Najlepsze ze zboża”. Motywem przewodnim są dźwięki powstające w procesie produkcji makaronu i przygotowywania dania. Za pomocą tych dźwięków marka podkreśla najważniejsze dla niej cechy – dbałość o zboże i jakość.

Lubella od kilku lat niezmiennie buduje swój wizerunek jako ekspert w dziedzinie zbóż. Nic dziwnego, że i tym razem to zboża i jakość są tematem przewodnim kampanii. Dźwięki w nowej kampanii tworzą rytm, który prowadzi nas przez opowieść o makaronie: od kiełkującego na polu zboża, aż do chwili cieszenia się pysznym makaronowym daniem. To sprawia, że kampania jest inna, niż wszystkie do tej pory.

POLECAMY

Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Komunikacja obejmuje także działania w social mediach.

Zobacz i… posłuchaj: https://youtu.be/vuzGNbRkMWo

Agencja odpowiedzialna za kreację spotu: GPD Agency

Dom mediowy: Starcom

***

Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii. 

Przypisy