Nowa kampania Kubusia podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność.
Kubuś informuje o zaletach soków 100% w kampanii telewizyjnej połączonej z działaniami digitalowymi. Hasłem „Owoce od dziecka” spot podkreśla, że soki 100% mogą być świetną i wygodną propozycją w ramach 1 z pięciu porcji owoców, warzyw lub soku.
POLECAMY
Soki Kubuś 100% to 100% owoców oraz marchewki – i nic więcej. Najmłodsi mogą się cieszyć pełnią ich smaku, bo w tych produktach nie ma dodanego cukru. Dodatkowo w sokach Kubusia znajdziemy wspierającą odporność witaminę C.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.
Zobacz OWOCE OD DZIECKA w sokach Kubuś: https://youtu.be/gkTPaU2V90A
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację spotu: Brainbox
Agencja reklamowa digital: Trzask
Dom mediowy: Starcom
***
Marka Kubuś od lat cieszy się zaufaniem wśród dzieci i rodziców. Kubuś to najczęściej kupowany w Polsce sok przecierowy na bazie marchwi mazurskiej i owoców - chętnie piją go najmłodsi, ale często sięgają po niego również dorośli. To także lider w kategorii napojów dla dzieci oraz wody smakowej i musów dla dzieci w Polsce. W portfolio marki znajdują się soki marchwiowo-owocowe, soki 100%, orzeźwiające napoje, woda niegazowana i woda smakowa oraz owocowe musy i musy z jogurtem. Produkty Kubusia wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, wielokrotnie doceniana przez konsumentów. Kubuś to lider w kategorii soków przecierowych nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Markę Kubuś, jako Kubik, Kubu i Tedi, znają także konsumenci m.in.: w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie, w Czechach i Słowacji.