Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

15 listopada 2021

Rozpoczyna się przedświąteczny konkurs w Biedronce pod hasłem „Namieszaj w kuchni z Ramą”

0 17

Zbliża się czas świątecznych zakupów i kupowania prezentów. Firma Upfield chce pomóc konsumentom w tym okresie i daje możliwość udziału w dwutygodniowym konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki „Rama”. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”.

 

POLECAMY

W puli nagród do wygrania jest aż 100 sztuk bonów o wartości 500 zł na zakupy w „Biedronce” oraz 5x znany i lubiany wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6. Aby wziąć udział w konkursie i mieć możliwość wygrania nagród należy zakupić dwie sztuki margaryny Rama w wybranym sklepie sieci Biedronka. Należy zachować paragon i odpowiedzieć na proste pytanie, wypełniając formularz na stronie konkursu.

Na potrzeby konkursu została stworzona dedykowana strona internetowa www.kuchniaRamy.pl, na której konsumenci mogą zapoznać się szczegółowo z zasadami i regulaminem konkursu.

„Wiele raportów marketingowych wskazuje, iż proste i krótkie konkursy to najbardziej angażujące akcje promocyjne dla konsumentów. W czasie podwyżek cen i w okresie przygotowywania się do Świąt, 500zł na zakupy spożywcze lub wielofunkcyjny robot kuchenny Thermomix TM 6 to idealne wygrane. Nagrody w konkursie mogą być spełnieniem marzeń wielu gospodyń domowych jak i finansowym wsparciem”mówi Anna Heimberger, Head of trade marketing, Upfield.

Margaryna Rama przeszła w ostatnim czasie duży relaunch. Zmieniony został skład produktu, opakowanie oraz ulepszony został smak tej znanej w Polsce margaryny. 100% naturalne składniki to oczekiwania obecnych konsumentów. Składniki margaryny Rama wszystkie pochodzą z natury i są pochodzenia roślinnego. Rama wyróżnia się znakomitym smakiem a dodatkowo wszechstronnością zastosowania w kuchni - sprawdza się zarówno do smarowania pieczywa, ​w gotowaniu, smażeniu, a nawet pieczeniu ciast!

Konkurs „Namieszaj w kuchni z Ramą” trwa od 15.11 do 30.11.2021 r. Organizatorem jest Albedo Marketing Sp. z o.o. działający na rzecz UPFIELD POLSKA Sp. z o.o. Za komunikację odpowiada dział marketingu Upfield. Promocja konkursu wspierana jest komunikacja w gazetkach promocyjnych oraz kampanią online w social mediach. Szczegóły i regulamin konkursu znajduje się na stronie www.kuchniaRamy.pl

--------------

Upfield na świecie

Oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku i tworzone z myślą o naszej planecie, Upfield dąży do tego, by czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Koncentrujemy się na dostarczaniu roślinnych produktów najwyższej jakości, dobrych dla zdrowia i świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com.

Upfield w Polsce

Upfield zatrudnia w Polsce ponad 500 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Przypisy