Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

27 kwietnia 2021

Remedium na letnie upały?
Naturalne, owocowe i zdrowe orzeźwienie od Żywiec Zdrój z dużymi bąbelkami, teraz również w puszce!

68

Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, marka Żywiec Zdrój wprowadziła Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce! Produkty nie zawierają cukru czy substancji słodzących, dlatego są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty - z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce dostępny jest od marca br. w 3 orzeźwiających wariantach smakowych: mango-marakuja, cytryna-mięta, pomarańcza-grejpfrut.

Nowość od Żywiec Zdrój w puszce to doskonała propozycja dla osób poszukujących naturalnego, mocno gazowanego orzeźwienia, jak i dla tych, którzy wybierają produkty z krótkim i prostym składem. Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku to połączenie intensywnie gazowanej wody i wyłącznie naturalnych aromatów. Produkty nie zawierają cukru, substancji słodzących czy kalorii, co sprawia, że są idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą pić zdrowiej, a jednocześnie ważne jest dla nich, by produkty oferowały delikatny owocowy smak. Nowy format to propozycja dla osób żyjących w biegu, który idealnie sprawdzi się poza domem i podobnie jak wszystkie opakowania w ofercie marki, w pełni nadaje się do recyklingu.

POLECAMY

 „W najcieplejszych tygodniach roku, lejący się z nieba żar sprawia, że chętniej sięgamy po produkty, które szybko ugaszą nasza pragnienie. Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku to kolejna propozycja od naszej marki, dająca moc orzeźwienia w naturalnym wydaniu. Wierzymy, że konsumenci pokochają ten produkt za wysoki stopień nagazowania i oryginalne połączenia owocowych naturalnych nut smakowych. Teraz dzięki nowym poręcznym formacie w puszce jesteśmy jeszcze lepiej w stanie odpowiadać na ich potrzebę orzeźwienia w tym najgorętszym okresie roku. Tego typu opakowanie sprawdzi się idealnie poza domem, gdy potrzebujemy natychmiastowej ulgi podczas spaceru, na spacerze czy w drodze do lub z pracy” - komentuje Martyna Jaskólska, Kierownik marki w Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce, to obok Żywiec Zdrój Naturals i Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku kolejna propozycja od marki, skierowana do osób poszukujących owocowych smaków, ale bez cukru, słodzików czy kalorii. Marka sukcesywnie rozwija swoją ofertę o produkty będące zdrowszą alternatywą dla popularnych, regularnie słodzonych napojów dostępnych na rynku. Ponadto, wszystkie produkty smakowe z oferty marki są niskokaloryczne lub całkowicie bez kalorii, nie zawierają konserwantów ani sztucznych aromatów.

Produkty Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku w puszce są już dostępne w ofercie sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena wynosi 2,59 zł za puszkę o pojemności 330 ml. Produkt można zakupić również na stronie zywiec-zdroj-sklep.pl, a od kwietnia br. pojawi się również w szerokiej dystrybucji. Wprowadzeniu nowego formatu będzie towarzyszyła kampania wspierająca sprzedaż. Obejmie ona działania w Internecie i telewizji, kanały własne marki, PR oraz aktywacje influencerskie.

 

#####

O firmie

Żywiec - Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1]. Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne. Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój - od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane z nich to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę!”. Ich celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury  i ochrona zasobów wodnych w Polsce, a także kształtowanie właściwych nawyków w zakresie spożycia płynów wśród konsumentów. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wody niegazowanej bezsmakowej w kraju[2]. Żywiec Zdrój jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.  W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety.

Poznaj grupę spółek DANONE, odwiedzając nową stronę internetową www.danone.pl.

[1] Żywiec Zdrój za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (food), sprzedaż wolumenowa w okresie marzec 2019 - luty 2020, kategoria napojów bezalkoholowych.

[2] Kantar Polska dla Żywiec Zdrój, tracking wód czystych niegazowanych, 14.02-01.03.2020, CAWI, n=380, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę czystą niegazowaną przynajmniej raz w tygodniu.

Przypisy