Wraz z końcem lata, coraz chętniej rozpoczynamy dzień od szklanki ciepłego kakao. Właśnie dlatego na ten czas Puchatek przygotował dla najmłodszych wyjątkową niespodziankę.
POLECAMY
Limitowana edycja opakowań Puchatka wyróżnia się grafiką z postaciami z filmu „Angry Birds 2”, a w każdym takim promocyjnym opakowaniu znajdziemy naklejki z bohaterami. Łącznie można zebrać komplet 8 wyjątkowych naklejek. Akcji towarzyszy kampania digitalowa.
Licencyjne opakowania pojawiły się w wariancie 300 i 600 g. Puchatek gwarantuje czekoladowy smak stworzony z myślą o dzieciach. Zawiera minerały, jak wapń, cynk i magnez oraz 10 witamin, co jest niezwykle istotne dla prawidłowego rozwoju dziecka. Doskonały na śniadanie, idealnie łączy się z ciepłym i zimnym mlekiem.
Agencja odpowiedzialna za projekt limitowanych opakowań: Max Arpp
Agencja odpowiedzialna za kampanię digitalową: Trzask!
****
Puchatek, będąc liderem w kategorii kakao instant do picia, jest jedną z najbardziej znanych i cenionych marek dziecięcych w Polsce. A dodatkowo kakao to, jako Brumi, znają dzieci w krajach takich jak: Rumunia, Węgry, Litwa, Łotwa, Ukraina oraz Rosja. Puchatek to doskonałej jakości napój kakaowy, wzbogacony w wapń, cynk i magnez oraz 10 witamin, które wspomagają pamięć, koncentrację i uczenie się. Dzieci uwielbiają i doceniają je za pyszny czekoladowo-słodki smak. To właśnie dla nich stworzono ten produkt, a matki dbające o zdrowie swoich pociech, darzą markę głębokim zaufaniem. Puchatek wspomaga zdrowy rozwój umysłowy i napędza głowy najmłodszych już od samego rana!