Pierwsza poradnia dietetyczna Mój Dietetyk powstała w Gdyni w 2008 roku. Pomysł narodził się z pasji do zdrowego stylu życia Marty Marzec – właścicielki poradni.
Nasz zespół stanowią specjaliści z zakresu odchudzania i zdrowego odżywiania, a także marketingu. Mamy ponad 25 placówek w całej Polsce, obecnie współpracuje z nami 10 franczyzobiorców.
Własny gabinet dietetyczny we współpracy franczyzowej, to gwarancja pracy w doświadczonym zespole, w prężnie rozwijającej się sieci poradni Mój Dietetyk.
Monika Frank – Manager ds Franczyzy
„Współpracę franczyzową z Moim Dietetykiem rozpoczęłam w 2011 roku, otwierając swój gabinet w Poznaniu. Decyzję podjęłam po licznych, nieudanych próbach znalezienia pracy w zawodzie dietetyka. Nie miałam wcześniej doświadczenia w pracy z klientem. Ze wsparciem ze strony Mojego Dietetyka, stawiałam pierwsze kroki jako dietetyk, marketingowiec i przedsiębiorca. Rozwój gabinetu następował w szybkim tempie, obecnie prowadzę dwa gabinety i sama zatrudniam dietetyków.
Mój Dietetyk dał mi możliwość rozwoju, również zawodowego, czas na dokształcanie się i poszerzanie wiedzy. Jestem specjalistą w zakresie nadwrażliwości pokarmowych, diet elimnacyjno-rotacyjnych i jednocześnie pełnię funkcję Managera ds. Franczyzy, pomagając nowym partnerom w założeniu własnego gabinetu pod marką Mój Dietetyk. Wspieram nowych dietetyków w ich pierwszych krokach w branży. Franczyzobiorcy naszych poradni mogą liczyć na pomoc zarówno merytoryczną, jak również marketingową. Są samodzielni w swoich działaniach, ale nie pozostawieni sami sobie.”
Ewa Czerniak – franczyzobiorca ze Słupska
Swój gabinet prowadzi od 2011, w roku 2014 otworzyła gabinet w kolejnej lokalizacji – Lębork i zatrudniła pracownika. Ewa jest nie tylko pracodawcom i przedsiębiorcą, cały czas cieszy się z indywidualnych konsultacji z klientami.
Ewa o swoich doświadczeniach:
„Ze względu na dużą ilość pacjentów, a także czasu jaki spędzam w gabinecie okazało się niezbędnym zatrudnienie kolejnego dietetyka, tak aby jadłospisy były ułożone jak najbardziej indywidualnie i zaspokajały w 100% potrzeby pacjentów. W planach mam także zatrudnienie recepcjonistki do dodatkowej obsługi dzwoniących i przychodzących do poradni pacjentów. Źródłem mojej satysfakcji jest efekt pacjenta podczas stosowania diety jaką dla niego przygotowałam, relacje z pacjentem oraz trwały efekt naszej współpracy (w przypadku osób odchudzających się).”
Marta Urbańska – franczyzobiorca z Radomia
„Swoją przygodę z firmą Mój Dietetyk rozpoczęłam korzystając z usług dietetyka tej poradni w Łodzi. Skuteczna, smaczna dieta i jej pozytywne efekty dla mojego zdrowia zainspirowały mnie do podjęcia studiów w zakresie żywienia człowieka – chciałam wspierać osoby odchudzające się. Do Gabinetu Mój Dietetyk w Łodzi wróciłam jeszcze raz, już jako praktykantka. Obserwując pracę dietetyka, Justyny Walerowskiej, z klientami, utwierdzałam się w decyzji, że taką drogę kariery zawodowej chciałabym obrać. Swój własny gabinet pod marką Mój Dietetyk prowadzę od kilku miesięcy. Kompleksowe szkolenie, wsparcie ze strony dietetyków i marketingu pozwala mi się skupić na pracy z klientem, pozyskiwaniu partnerów, z jednoczesnym uczęszczaniem na studia.”
Misją firmy Mój Dietetyk jest nauka zdrowego odżywiania. Jeśli jest to zgodne również z Twoimi przekonaniami – dołącz do naszego zespołu!
Szukamy partnerów zarówno do małych, jak i dużych miast. Zdajemy sobie sprawę, że specyfika usług dietetycznych w zależności od wielkości miasta jest różna, mamy ofertę dostosowaną dla każdej grupy klientów.
Dlaczego jeszcze warto z nami współpracować?
POLECAMY
- Franczyza to przede wszystkim „Efekt Skali” – dużo niższe koszta dla sieci poradni w porównaniu z kosztami pojedynczego gabinetu. Samodzielne uruchomienie pojedynczego gabinetu jest droższe niż przyłączenie się do sieci poradni Mój Dietetyk.
- Odchudzamy bez suplementów. Tego samego oczekujemy od naszych partnerów. Jesteś przeciwnikiem stosowania suplementów odchudzających, nie wierzysz w diety cud? Dobrze trafiłeś. Oferta współpracy z poradnią dietetyczną Mój Dietetyk na warunkach franczyzy jest właśnie dla Ciebie.
- Zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe, zarówno w działaniach ogólnopolskich, jak również na rynku lokalnym. Nasi specjaliści od marketingu opracowują materiały reklamowe. Mamy już 7000 fanów na FB, możesz nas śledzić na Instagramie.
