Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

9 grudnia 2020

Prosto z zagrody – Netto z nową marką własną

74

Już niedługo Netto zaproponuje swoim klientom nową markę własną „Prosto z zagrody”. To linia, w której znajdą świeże mięso drobiowe, wołowe oraz wieprzowe. Opakowania produktów „Prosto z zagrody” są wytworzone w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku i nadają się w 100 proc. do recyclingu.

Wszystkie produkty z serii „Prosto z zagrody”, które wkrótce pojawią się w sprzedaży, pochodzą z Polski to znaczy, że źródłem mięsa są zwierzęta urodzone i wyhodowane w naszym kraju. Dlatego też na opakowaniach znajdziemy specjalne oznakowanie „Produkt Polski”, zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ze stycznia 2017. Dodatkowo opakowania produktów nowej linii są przyjazne środowisku ze względu na możliwość ponownego przetworzenia opakowania i ograniczenie wprowadzania pierwotnego plastiku na rynek. A to dlatego, że wykonano je w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku, który dodatkowo w 100 proc. nadaje się do recyklingu.

POLECAMY

Opakowania marki „Prosto z zagrody” wyróżnia nowoczesny design a proces ich produkcji podyktowany jest troską o środowisko. Oprócz znaku „Produkt Polski” na opakowaniach znajdziemy dodatkowe piktogramy, informujące klientów o tym, że pochodzą one z przetworzonego plastiku. „Prosto z zagrody” to kolejna marka własna Netto, którą wprowadzamy na sklepowe półki po przeglądzie asortymentu – informuje Janusz Stroka, Prezes Netto Polska.

W asortymencie marki „Prosto z zagrody” można znaleźć m.in. schab w plastrach (360 g), gulasz wołowy (400 g), podudzia z kurczaka (360 g), mięso mielone z indyka (500 g).

Netto stale poszerza bogatą ofertę marek własnych w odpowiedzi na potrzeby różnych grup konsumentów oraz trendy. Wyróżnia je nie tylko różnorodność czy wysoka jakość. Wiele z nich powstaje w zgodzie z poszanowaniem środowiska, a także zasad gospodarki zamkniętej. Jedną z takich marek jest Lovena. Na początku roku bambusowe bawełniane patyczki higieniczne z tej serii, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020. Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku. Jesienią ubiegłego roku Netto podjęło natomiast decyzję o wprowadzeniu biodegradowalnych doniczek na sałatę, które sprzedawane są w sklepach należących do sieci. W efekcie udaje się ograniczyć aż 3 tony plastiku rocznie.

#####

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

 

Przypisy