Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

19 sierpnia 2021

PRODUKTY BRACI SADOWNIKÓW - JAKOŚĆ I NATURA PRZEDE WSZYSTKIM

0 32

Bracia Sadownicy to pierwsza polska marka świeżych jabłek, tłoczonych na zimno soków owocowych oraz innych produktów na bazie jabłek. Firma zadebiutowała w 2017 roku i od tego czasu wprowadziła na rynek 7 linii produktowych z kategorii soki i napoje oraz przekąski.

 

POLECAMY

JABŁKOWE PORTFOLIO
W swoim portfolio produktowym Bracia Sadownicy posiadają naturalne soki „Tłoczone jabłko”, które dzięki tłoczeniu na zimno nie tracą wartości odżywczych. Oprócz klasycznego soku jabłkowego ze słodkich odmian w ofercie jest wiele innych smaków takich jak: marchewka, agrest, pigwa czy pomarańcza.


Linia Musujące jabłko, wzbogacona o wodę i bąbelki dostępna jest w 6 wariantach smakowych: jabłkowej, z cytryną, z agrestem, z miętą ogrodową, a także w limitowanej wersji z kwiatem bzu, z różą lub z lawendą. Letnie jabłko to oferta lemoniad opartych na soku tłoczonym bezpośrednio z jabłek z dodatkiem owoców, ziół czy warzyw: wiśnia z lawendą, ogórek z miętą oraz truskawka z bazylią. „Letnie jabłko” to oferta sezonowa dostępna w okresie kwiecień – wrzesień. Zastępuje ją w okresie jesienno-zimowym linia „Grzane jabłko” w 2 smakach. Jest to napój na bazie tłoczonego soku jabłkowego z dodatkiem rozgrzewających przypraw, takich jak cynamon, goździki czy kardamon. Smakuje również po podgrzaniu!
Bracia Sadownicy oferują także przekąski. Gęste jabłko to linia smoothie opartych na jabłkach z dodatkiem innych owoców m.in. mango i brzoskwini czy banana i kokosa. Jest to pierwsze na rynku smoothie bez dodatku cukru, oparte przede wszystkim na jabłku. Oprócz tego można spróbować również Tartego jabłka - owocowego musu z musli z prażonych płatków kokosowych, opiekanych płatków jaglanych i gryczanych oraz pestek dyni i słonecznika. Idealne jako alternatywa do produktów na bazie mleka. Za chwilę zaczyna się również sezon na świeże jabłka prosto z sadu.


JAKOŚĆ KLUCZOWA W PROCESIE PRODUKCJI
Bracia Sadownicy pragną dostarczyć konsumentom najwyższej jakości, nisko przetworzoną żywność na bazie jabłek oraz innych owoców i warzyw, które będą bogate w składniki odżywcze. W procesie produkcji na pierwszym miejscu stawiają jakość oraz bezpieczeństwo żywności.
Proces kontroli jakości produktu podczas rozlewu składa się z 8 etapów, w trakcie których przeprowadzane są m.in. badania organoleptyczne oraz fizykochemiczne. Firma nie opiera się wyłącznie na wewnętrznych testach, ale współpracuje także z akredytowanymi, zewnętrznymi laboratoriami. Również każdy dostawca komponentów wykonuje odpowiednie badania zgodnie ze specyfikacją oraz atestem jakościowym.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości, Bracia wprowadzili także System Zarządzania Jakością według międzynarodowej normy ISO oraz współpracują jedynie z certyfikowanymi dostawcami.


DYSTRYBUCJA BUDOWANA OD POCZĄTKU
Za sukcesem marki stoi także odpowiednia strategia wejścia na rynek oraz budowa szerokiej sieci dystrybucyjnej.
Od początku firma rozwijała dystrybucję poprzez kanał nowoczesny, dzięki czemu obecna jest w większości sieci handlowych, zarówno dyskontach, jak i na stacjach paliw.
Od 2020 roku Bracia inwestują także w rozwój kanału tradycyjnego, poprzez bezpośrednie dotarcie do punktów sprzedaży detalicznej. Tak szerokie działania umożliwiają marce umacnianie nawiązanych współprac i budowanie silnej pozycji na rynku.


“BRACIA I MAJA DLA PSZCZÓŁ”
W tym roku Bracia Sadownicy wspólnie z Mają Popielarską sieją 10 milionów kwiatów w postaci łąk kwietnych, w ramach akcji “Bracia i Maja dla pszczół”. W ten sposób marka chce zwiększyć świadomość społeczeństwa odnośnie kluczowej roli zapylaczy w ekosystemie i zachęcić konsumentów do podjęcia podobnych działań.


“Łąka to nie jest tylko miejsce pełne kwiatów, którymi zachwyca się człowiek. To środowisko życia zwierząt, w tym setek gatunków owadów zapylających. To dla nich schronienie, a przede wszystkim źródło pokarmu - pyłku i nektaru” - mówi Maja Popielarska.


***


Bracia Sadownicy to polska firma, która na rynku jest od 2017 roku. Ale wszystko zaczęło się dużo wcześniej, kiedy w 1905 r. pradziadek Józef dotarł do Śmiłowic i zaczął uprawiać warzywa, a później owoce. Przekazując swoją wiedzę z pokolenia na pokolenie, dzisiaj tytułowi bracia, czyli Adam i Paweł uprawiają jabłka, które stanowią bazę dla ich soków, napojów i przekąsek. Wszystko to w zgodzie z naturą, bez dodatkowych konserwantów, ulepszaczy i słodzików. A przede wszystkim z dbałością o środowisko. Sad w Śmiłowicach to sad przyjazny ptakom, pszczołom, biedronkom i innym owadom. Jak mówią Bracia Sadownicy - owoce same o siebie dbają, mają swoje naturalne sposoby. A Bracia im tylko w tym pomagają.

Przypisy