Marka Koral od lat stawia na wysoką jakość swoich produktów i ich pochodzenie – są to zaufani Polscy dostawcy, bo jak tłumaczy producent Polacy kochają połączenie lodów z owocami, a najlepsze owoce są w Polsce. Marka w sumie skupuje nawet 1000 ton owoców rocznie (wiśnie, truskawki, maliny, czarne porzeczki, jagody). Z polskich owoców, a nawet warzyw w połączeniu z lodami przygotować można wyjątkowe desery.
Pysznie w Studio
POLECAMY
Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, na początku sezonu lodowego wystartowała z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, jest ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, który w kolejnych odcinkach prezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej.
„Mimo, że lato już się skończyło to Polacy nie chcą rezygnować z jedzenia lodów – wybierają te familijne, w dużych opakowaniach, ale często kończy się na tym, że pomysł na ich wykorzystanie ogranicza się do zjedzenia lodów łyżeczką. W Pysznym Studiu marki Bracia Koral pokazujemy, że lody to świetny produkt, który można połączyć praktycznie ze wszystkimi składnikami – zarówno na zimno, jak i na ciepło. W naszych filmach chcę przekazać fanom, że po pierwsze deser, który stworzą może być łatwy do wykonania i szybki, po drugie może być wykonany z naszych, polskich i wyjątkowych produktów: jabłek, gruszek, a nawet buraków i po trzecie może być efektowny oraz ciekawy. Dla mnie jesień to najlepszy czas na desery, których ukrytą właściwością jest natychmiastowa poprawa humoru w jesiennej i zimowej aurze.” – mówi Damian Kordas, ambasador marki Bracia Koral
Sezon na lody nie kończy się na lecie
Sezon na lody w Polsce powoli, ale systematycznie rozciąga się, a granica pomiędzy latem i zimą delikatnie się zaciera. Dużą rolę odgrywa zawsze pogoda i przedłużające się lato, ale również moda na lody - Polacy deklarują, że chętnie sięgają i jedzą je również jesienią i zimą. Właśnie w te zimniejsze miesiące Damian Kordas w roli głównej oprócz lodów umieścił pyszne, polskie gruszki, jabłka, a nawet buraki przygotowując 3 wyjątkowe przepisy, które można znaleźć na kanale You Tube Pyszne Studio:
Polskie gruszki zapiekane z bezą i lodami śmietankowymi z ciasteczkami https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/947684208942046/
Mus jogurtowy z burakiem karmelizowanymi polskimi śliwkami i lodami słony karmel https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/393859647950893/
Grillowane polskie jabłka z pistacjami i lodami śmietankowymi https://www.facebook.com/braciakoralPL/videos/425138228137898/
Zachęcamy do zapoznania się z przepisami Damiana Kordasa i marki Bracia Koral.
Informacje o firmie:
PPL Koral jest największym polskim producentem lodów, właścicielem marek Koral i Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje już od 1979 roku, a w tym roku obchodzi 40 urodziny. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej. Sprzedaż lodów Koral prowadzona jest poprzez własną sieć dystrybucji oraz hurtowni w całej Polsce oraz w krajach UE m.in.: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii czy Litwie.
Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa, w oryginalnych słoiczkach.
Więcej o firmie na: