Udoskonalona receptura płatków dla dzieci Lubella to wynik konsekwentnego podążania marki za oczekiwaniami konsumentów i dbałości o najwyższą jakość. Ich skład – bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego – daje pewność, że stanowią one doskonałą propozycję na wartościowe śniadanie dla najmłodszych. W kolejnej odsłonie kampanii Lubella ponownie prezentuje ofertę płatków dla najmłodszych. Marka informuje też o nowości – płatkach Duo Caramel o smaku karmelowym, które mają unikalne kształty kółek i krzyżyków.
POLECAMY
Minerały prosto ze zbóż, najlepsze ziarna oraz nic do ukrycia – to wartości, które Lubella podkreśla w swojej komunikacji. Szerokie działania, oprócz kampanii telewizyjnej i VOD, mają także swoją odsłonę w postaci kampanii digitalowej i komunikacji PR oraz wsparcia w punktach sprzedaży.
Agencja odpowiedzialna za kreację: GPD
Agencja odpowiedzialna za kampanię digitalową: Trzask!
Dom mediowy: Starcom
Link do spotu: //youtu.be/B5Q62HR2q0c
***
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.