Marka Tarczyński, wsłuchując się w głosy konsumentów, w 2020 roku wprowadziła na rynek linię przekąsek w całości produkowaną z roślinnych składników, sygnowaną hasłem „bez kęsa mięsa”. Teraz do oryginalnego Kabanosa Roślinnego dołącza Kabanos Roślinny Piri-Piri.
POLECAMY
Wegetarianizm to trend, który z dnia na dzień staje się coraz bardziej popularny i znajduje nowych zwolenników. Już w 2018 roku prawie 60 proc. Polaków deklarowało, że planuje zmniejszyć ilość zjadanego mięsa[1]. Czas pandemii wywołał w konsumentach poczucie odpowiedzialności za własne zdrowie i sprawił, że jeszcze bardziej niż dotychczas zaczęli oni zwracać uwagę na codzienne żywieniowe wybory.
– Wiemy, że świat potrzebuje nowych źródeł białka, dlatego odpowiadając na potrzeby naszych konsumentów wprowadziliśmy linię Rośl-Inne, której sukces zaskoczył nawet nas samych. Nie spoczywając na laurach, konsekwentnie rozwijamy ją o nowe produkty, czego efektem jest dzisiejsza premiera Kabanosów Piri-Piri. Stworzyliśmy je z myślą o wielbicielach pikantnych smaków, których duża grupa jest także wśród wegetarian i osób, które ograniczają mięso w swojej diecie. Nowa linia doskonale wpisuje się w misję naszej firmy, mającej na celu inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Oprócz braku zawartości mięsa, w składzie kabanosów nie znajdziemy konserwantów ani glutenu. Produkt jest całkowicie wegański, a przy jego produkcji nie stosowano GMO. Dzięki wysokiej zawartości białka, witaminy B12, żelaza i błonnika, może stanowić pożywną przekąskę podczas pracy, zimowych spacerów czy w czasie wyprawy w góry.
Dzięki doświadczeniu w komponowaniu kabanosów, marce Tarczyński udało się stworzyć unikalne produkty przygotowane w 100% z roślin, które mają charakterystyczną teksturę mięsa oraz niepowtarzalny smak, spełniając tym samym stawianą obietnicę TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.
#####
Informacje o firmie:
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych.
Od lat inspirujemy do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ. Jesteśmy najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, z ponad 78% udziałem rynkowym w tej kategorii*. Co roku otrzymujemy liczne wyróżnienia, a nasze produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 4 kontynentach.
Nieustannie dążymy do realizacji ambitnych wyzwań i zadań związanych z obszarem pracowniczym, co znajduje swoje odzwierciedlenie w przyznawanych wyróżnieniach. Nasze podejście do pracownika oraz dobre praktyki HR są doceniane i nagradzane na rynku pracy.
Posiadamy własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestujemy w rozbudowę zakładu, zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.
*Tarczyński za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, segment kabanosów paczkowanych z wyłączeniem Marek Własnych sieci handlowych, okres skumulowany: maj 2019-kwiecień 2020.
[1] IBRIS, Sondaż w ramach kampanii “Roślinniejemy”, 2018 r.