Najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój składa się z dwóch odsłon. Pierwsza z nich, dedykowana wodzie gazowanej Żywiec Zdrój Mocny Gaz, prowadzona jest pod hasłem Moc orzeźwienia. Druga natomiast, zbudowana wokół idei Moc orzeźwienia bez słodzenia, poświęcona jest mocno gazowanym napojom – Mocny Gaz i nuta smaku oraz tegorocznej nowości w puszkach Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Smaku. W kreacjach reklamowych marka podkreśla charakterystyczne cechy produktów – mocne, naturalne orzeźwienie, szczególnie w gorące dni. Bohaterowie spotów pokazują konsumentom, jak produkt oddziałuje na ich zmysły podczas letnich upałów. Mocno gazowane produkty Żywiec Zdrój przynoszą uderzające orzeźwienie, które porównane jest do ekscytującego zjazdu ze szczytu dzikiego wodospadu.
POLECAMY
W spocie reklamowym chcieliśmy pokazać doświadczenie natychmiastowego orzeźwienia, jakie oferuje krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Produkty z tej linii gwarantują intensywne i naturalne orzeźwienie, nawet w największy upał. Z kolei produkty Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, będące połączeniem wyłącznie wody źródlanej i naturalnych aromatów, bez cukru, słodzików, konserwantów czy kalorii, są idealną propozycją dla miłośników orzeźwiających smaków, którzy dbają o zdrową dietę, kupują produkty – z dobrym i prostym składem, a jednocześnie poszukują delikatnego owocowego smaku. Dostępne w trzech wariantach smakowych produkty z linii Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku to dodatkowo świetna alternatywa do wysoko słodzonych napojów smakowych dostępnych na rynku i propozycja dla tych, którzy chcą pić zdrowiej. - podkreśla Martyna Jaskólska, Kierownik Marki w Żywiec Zdrój.
Z myślą o osobach poszukujących naturalnych sposobów na orzeźwienie w zbliżających się wiosennych i letnich miesiącach, w marcu tego roku marka Żywiec Zdrój wprowadziła również nowość – Żywiec Zdrój i Naturalna nuta smaku – połączenie mocno gazowanej wody i wyłącznie naturalnych nut owocowych w nowym opakowaniu – puszce. Nowy format to idealne rozwiązanie dla osób żyjących w biegu – idealnie sprawdzi się poza domem i podobnie jak wszystkie opakowania w ofercie marki, w pełni nadaje się do recyklingu.
Szeroko zasięgowa kampania Moc orzeźwienia oraz Moc orzeźwienia bez słodzenia, prowadzone będą w TV, Digitalu, w tym na kanałach społecznościowych, jak również obejmować będa szereg promocji konsumenckich we współpracy z partnerami handlowymi i działań w punktach sprzedaży. Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.
#####
O firmie
Żywiec - Zdrój S.A. to lider na rynku wody butelkowanej oraz największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1]. Zgodnie ze swoją misją, firma zachęca ludzi, by pili zdrowiej i ze szczególną troską dba o środowisko naturalne. Misja ta widoczna jest we wszystkich obszarach działalności Żywiec Zdrój - od współpracy z dostawcami, poprzez tworzenie produktów, po realizowane programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane z nich to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę!”. Ich celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce, a także kształtowanie właściwych nawyków w zakresie spożycia płynów wśród konsumentów. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wody niegazowanej bezsmakowej w kraju[2]. Żywiec Zdrój jest częścią grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy - w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health - spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety.
Poznaj grupę spółek DANONE, odwiedzając nową stronę internetową www.danone.pl.
[1] Żywiec Zdrój za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (food), sprzedaż wolumenowa w okresie marzec 2019 - luty 2020, kategoria napojów bezalkoholowych.
[2] Kantar Polska dla Żywiec Zdrój, tracking wód czystych niegazowanych, 14.02-01.03.2020, CAWI, n=380, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę czystą niegazowaną przynajmniej raz w tygodniu.