Kolorowe etykiety ze zwierzętami zamieszkującymi różnorodne zakątki świata, również tego podwodnego, zachęcają do poszukiwania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku. Kangury, ośmiornice, egzotyczne ptaki to tylko jedne z niewielu postaci, których możemy szukać na nowych etykietach Nestlé Pure Life. Każda butelka skrywa ciekawostkę na temat wybranych zwierzaków, dzięki którym dzieci uczą się i pobudzają swoją ciekawość do dalszego poznawania i odkrywania świata.
Nowość dostępna jest w butelkach o dwóch pojemnościach 0,5L oraz 0,33L z wygodnymi, bezpiecznymi zakrętkami z „dzióbkiem”, dzięki czemu każde dziecko może samodzielnie odkrywać naturalną przyjemność z picia wody. Dodatkowo te ostatnie posiadają zakrętki w różnych kolorach – tak, by każdy mógł wybrać swój ulubiony.
POLECAMY
![]()
![]()
„Misją marki Nestlé Pure Life jest zapewnianie prawidłowego nawodnienia całej rodzinie. Dzięki nowej serii Tropiciele chcemy do jak najczęstszego sięgania po wodę zachęcać najmłodszych, wykorzystując do tego zabawę z elementami edukacji. Nowe etykiety pomagają ćwiczyć dzieciom spostrzegawczość, a także uczyć się o różnych gatunkach zwierząt z całego świata i ich środowisku. Butelki są poręczne i lekkie, dzięki czemu mogą towarzyszyć dziecku w szkole czy na placu zabaw, idealnie zmieszczą się do plecaka czy torby” – mówi Dorota Bud-Gusaim, brand manager marki Nestlé Pure Life.
Nestlé Pure Life przypomina także na swoich butelkach, że nadają się one w pełni do recyklingu. Są one bowiem wykonane z bezpiecznego plastiku PET, który może zostać ponownie przetworzony i wrócić do nas w postaci np. kurtki, zabawki, dywanika, plecaka czy nowej butelki. Jednak aby recykling był możliwy, najpierw butelkę PET należy opróżnić, zgnieść i wraz z zakrętką umieścić w żółtym koszu na tworzywa sztuczne i metale. Marka zachęca do uczenia dzieci o prawidłowej segregacji i recyklingu, który pozwala zmniejszać ilość odpadów na wysypiskach oraz chronić środowisko naturalne.
Woda źródlana Nestlé Pure Life posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka w żywieniu dzieci powyżej pierwszego roku życia i kobiet w ciąży.
######
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.