Dołącz do czytelników
Brak wyników

Edukacja żywieniowa

5 marca 2019

Nowa sieć franczyzowa Bonne Santé przyciąga wymagających dietetyków i klientów

83

Panie Zbigniewie, czy dobrze prosperujący gabinet dietetyczny to tylko ten, który działa pod wspólną marką?

Absolutnie nie. Poznałem wielu świetnych dietetyków, których jakość i sposób pracy mógłby być dla innych wzorem. Do swojego fachu i wiedzy dochodzili latami, odbyli dziesiątki kursów, setki rozmów z pacjentami i wydali tysiące złotych na reklamy. Podziwiam ich za wytrwałość i ambicję, bo zdaję sobie sprawę, że do tej pory na rynku brakowało oferty, która mogłaby im całą niezbędną wiedzę przekazać od pierwszego dnia w gabinecie.

Sami widzimy ile pracy i kosztów ponieśliśmy przez ostatnie kilka lat na wypracowanie naszego know-how, dlatego też ciężko jest mi sobie wyobrazić, aby jeden, nawet najbardziej ambitny dietetyk był w stanie pracować w zawodzie i jednocześnie nadzorować pracę kilkunastoosobowego zespołu agencji reklamowej, a o kosztach z tym związanych już nie wspominając.

Udowodniliśmy, że zapewniając naszym partnerom dobry jakościowo marketing, materiały dla pacjentów, szkolenia oraz minimalizację kosztów gabinetu to jakość ich pracy wzrasta, a dzięki temu zdobywają nowych pacjentów i zyskują więcej czasu prywatnego dla siebie oraz swojej rodziny. To przewaga, którą dietetyk otrzymuje w ramach uczestnictwa w naszej sieci.

Co sprawia, że Bonne Santé ma szansę odnieść sukces na rynku dietetycznym?

Odnosimy sukces każdego dnia. Mamy doskonale stworzony model biznesowy i strategię rozwoju gabinetów w Polsce. Dzięki badaniom rynku wiemy, kto jest naszym pacjentem, czego oczekuje od swojego dietetyka i jak się z nim skutecznie komunikować. Znamy też model biznesowy, którego wymagają dietetycy, poznaliśmy mocne i słabe strony konkurencji. Na tej podstawie stworzyliśmy metodologię, atrakcyjną dla pacjentów i korzystną dla naszych partnerów - dietetyków.

Obserwujemy rosnącą rolę świadomego, racjonalnego odżywiania, która skupia się m.in. na elementach psychodietetyki, edukacji żywieniowej i zmianie nawyków żywieniowych. Mierzymy się również z rynkiem świadomego pacjenta, który jest wyedukowany i nie chce już wierzyć w siłę magicznych suplementów lub fiolek. Współczesny klient to również osoba, która w przeszłości otrzymała na tyle rygorystyczny spis kalorii i nużące gramatury posiłków, aby uznać, że na tego typu diety nie warto więcej poświęcić swojego czasu lub pieniędzy. Gabinety dietetyków, którzy wciąż proponują takie rozwiązania zaczynają odnotowywać spadki swoich obrotów i liczby pacjentów.

Teraz na rynku wygrają dietetycy, którzy przekażą swoją wiedzę w sposób atrakcyjny, zrozumiały i prosty dla pacjenta - oferując kurację, której nie można porównać do innych dostępnych usług.  Pacjenci szukają również kuracji, która pomoże im na nowo odnaleźć radość, zdrowie i wewnętrzną siłę, którą otrzymują w Bonne Santé dzięki elementom psychodietetyki. To znacznie więcej niż najczęściej spotykany jadłospis lub magiczne suplementy.

Jakie korzyści Bonne Santé zapewnia swoim partnerom?

Niezależnie czy ktoś ma już swój gabinet, czy dopiero planuje go otworzyć - zapewniamy dietetykom dochodowy biznes, gwarantujący skuteczną i atrakcyjną kurację dla pacjentów, a dietetykom satysfakcję z wykonywania zawodu.

Od naszych partnerów pobieramy opłatę prowizyjną, która jest nawet 3-krotnie niższa niż obecne rozwiązania franczyzowe na rynku. Takie warunki biznesowe dają nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych oszczędności każdego roku.

Współpracując z Bonne Santé dietetycy rozwijają się. Otrzymują wyłączność terytorialną dla wielu atrakcyjnych, dużych miast i korzystają z wiedzy oraz siły wspólnej marki.

Zachęcam, aby poznać szczegóły możliwości współpracy.

Przypisy