Sałatki z rybami i owocami morza to potrawy cieszące się coraz większym powodzeniem wśród konsumentów, którzy poszukują gotowych, smacznych dań na co dzień. Dlatego marka GRAAL, będąca liderem sałatek konserwowych z 41% udziałem w rynku, postawiła na nowe rozwiązania w swojej ofercie proponując konsumentom innowacyjny produkt. Salatino to pięć propozycji smakowych, których głównym elementem bazowym jest tuńczyk. Obecnie na rynku dostępne są następujące wersje:
- Graal Salatino Tuńczyk po meksykańsku
- Graal Salatino Tuńczyk z grzybami MUN i kaszą kuskus
- Graal Salatino Tuńczyk z czarnymi oliwkami, kukurydzą, marchewką i groszkiem
- Graal Salatino Tuńczyk z kasztanami i kaszą kuskus
- Graal Salatino Tuńczyk z kuskusem perłowym i suszonymi pomidorami
„Linia Salatino to odpowiedź na rosnące potrzeby rynku oraz zaspokojenie oczekiwań naszych konsumentów, którzy nieustannie poszukują wyjątkowych połączeń smakowych. Nasza oferta wyróżnia się starannie wyselekcjonowanymi produktami i prostotą podania. Wystarczy otworzyć puszkę, by zjeść smaczny i bogaty w witaminy oraz minerały posiłek. Ponadto nasz produkt nie zawiera żadnych konserwantów, dzięki czemu stanowi doskonałe uzupełnienie codziennej diety i zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających osób” - komentuje Bogusław Kowalski, Prezes Spółki GRAAL. Wraz z wprowadzeniem nowej linii produktów Salatino, GRAAL proponuje swoim konsumentom specjalną loterię pod hasłem „Przedłużamy wakacje”. Wystarczy kupić promocyjną konserwę rybną GRAAL, zachować oryginał paragonu oraz dokonać zgłoszenia swojego udziału w Loterii za pośrednictwem strony internetowej www.graal.pl/loteria lub poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 4321 loteria potrwa od 14 września 2015 r. do 2 marca 2016 r. Co tydzień do wygrania wycieczka marzeń oraz 10 ekskluzywnych walizek.
POLECAMY