Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

8 kwietnia 2020

Netto uruchamia nowe kanały komunikacji z klientami i pracownikami

123

Netto uruchomiło infolinie dla pracowników oraz klientów. To działanie, które służy wsparciu pracowników oraz klientów w czasie niepokoju społecznego.

Sieć handlowa Netto stale monitoruje sytuację w kraju i odpowiada na potrzeby klientów oraz personelu swoich sklepów. Dokłada przy tym wszelkich starań, aby praca i zakupy w sklepach były tak bezpieczne, jak to możliwe w obecnej sytuacji. Z tego względu kierownictwo firmy podjęto decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań.

POLECAMY

Netto w dobie niepokoju społecznego uruchomiło dwie infolinie przeznaczone dla pracowników oraz klientów. Osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów i chcą zapytać o zmiany wprowadzone w placówkach mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze. Na infolinii można dowiedzieć się także, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Netto uruchomiło również osobny numer dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia. Regulamin i pełen wykaz zawodów objętych promocją dostępny jest na www.netto.pl.

- Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientówmówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – dodaje.   

Netto dokłada wszelkich starań, aby zachować najwyższe standardy pracy sklepów, co określają wewnętrzne procedury. Sieć, świadoma potencjalnego zagrożenia, podjęła decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom. We wszystkich sklepach należących do Netto ustawione zostały stacje z płynami do dezynfekcji wózków, koszyków, rąk oraz z woreczkami ochronnymi. Wygodne aplikatory z płynem są dostępne dla każdego kupującego. 

#####

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Przypisy