Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

24 kwietnia 2020

Netto umożliwiło klientom sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach

116

Sieć handlowa Netto udostępniła na swojej stronie internetowej funkcję śledzenia ruchu we wszystkich 383 sklepach. Udogodnienie powstało z myślą o tych, którzy chcą zaplanować zakupy w wybranej placówce i zrobić je w szybki oraz bezpieczny sposób. Dzięki narzędziu można sprawdzić szacowany ruch i uniknąć zakupów w godzinach, w których w wybranym sklepie Netto przebywa najwięcej osób.

Netto od początku pandemii działa z pełną mobilizacją, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i pracownikom sieci. Ze względu na nadal obowiązujące limity osób kupujących w sklepach, obecnie jeszcze bardziej istotne staje się podjęcie działań, które usprawnią proces zakupów i zagwarantują klientom bezpieczeństwo w tym trudnym czasie. Właśnie w tym celu duński dyskonter wprowadził na swojej stronie internetowej nowe narzędzie, które pokazuje przewidywaną liczbę kupujących, przebywających w każdym z 383 wybranych sklepów Netto, w ciągu każdej godziny ich funkcjonowania (6-22). Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep”, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.

POLECAMY

- Możliwość monitorowania ruchu w sklepach Netto to kolejne narzędzie, dzięki któremu chcemy zwiększyć komfort zakupów w naszych placówkach, szczególnie w tym wymagającym czasie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Już od wielu lat wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne, aby usprawnić pracę i funkcjonowanie naszych sklepów. Dlatego i w tym wypadku zdecydowaliśmy o uruchomieniu dopracowanego narzędzia, które jest też doskonałym przykładem, jak proste rozwiązania w połączeniu z najnowszą technologią ułatwiają życie – dodaje.

Prognoza ruchu w sklepach Netto oparta jest na danych historycznych z transakcji kasowych oraz analizie liczby wystawionych paragonów przez każdą z czynnych kas konkretnego sklepu. Wykorzystane dane są codziennie aktualizowane, dzięki czemu uwzględniają wszystkie bieżące trendy oraz zachowania klientów sieci niemalże w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nowe narzędzie Netto może okazać się bardzo przydatne w planowaniu zakupów, przewidując natężenie ruchu z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów w okresie panującego niepokoju społecznego, sieć uruchomiła ponadto dedykowaną dla nich specjalną infolinię. Osoby, które są zainteresowane informacjami na temat funkcjonowania sklepów i chcą zapytać o obowiązujące zmiany wprowadzone w placówkach, mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Przypisy