Aby dodatkowo zwiększyć ochronę swoich klientów, Netto dołączyło do inicjatywy „Czysta klamka”, której celem jest popularyzacja prozdrowotnych nawyków w zakresie dbania o higienę wspólnych przestrzeni użytkowych, m.in. klatek i skrzynek pocztowych. Kolporterzy gazetek Netto są wyposażeni w maseczki, rękawiczki ochronne i środki dezynfekujące, a materiały dostarczają, przestrzegając najwyższych norm bezpieczeństwa. Ponadto, w ramach akcji, doręczyciele wszelkiego rodzaju przesyłek są zachęcani do dezynfekcji wszystkich klamek oraz przycisków domofonów, a także skrzynek, do których dostarczają materiały.
POLECAMY
- W ostatnich miesiącach nasze życie uległo zdecydowanej zmianie i odnosi się to również do realiów zakupowych – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Branża handlowa stanęła przed trwającym wciąż wyzwaniem, aby zapewnić swoim klientom możliwe najwyższy stopień bezpieczeństwa. W Netto od samego początku traktujemy to zadanie priorytetowo. Wiemy, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny w obecnej sytuacji, dlatego przystąpiliśmy do akcji „Czysta klamka”, by zwiększyć skalę naszych działań prozdrowotnych i pomagać budować świadomość, na temat tego, jak przestrzeganie prostych procedur może pomóc w walce z wirusem – dodaje.
Akcja "Czysta klamka" jest realizowana od drugiej połowy marca 2020 z inicjatywy Rady ds. Rynku Direct Mail przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Poza dostawcami, firmami zlecającymi dostawy oraz administratorami osiedli udział w niej mogą wziąć także wszystkie osoby i firmy, które pragną zatroszczyć się o bezpieczeństwo otoczenia. Więcej informacji na temat programu „Czysta klamka” znajduje się na stronie www.czystaklamka.org.pl.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Salling Group, duńska grupa detaliczna, będąca właścicielem Netto Polska, 18 czerwca br. zawarła umowę z brytyjskim detalistą Tesco w sprawie przejęcia polskiej części biznesu. W wyniku transakcji Salling Group przejmie 301 sklepów i dwa magazyny. W ramach umowy około 7 tysięcy pracowników Tesco zostanie przeniesionych do Salling Group.