Dołącz do czytelników
Brak wyników

Edukacja żywieniowa

26 października 2016

Nākd – trendy przekąski bez cukru, bez glutenu, odpowiednie dla wegan!

182
Stewiarnia.pl wprowadzając do dystrybucji produkty Nākd, obaliła mit, że zdrowy styl życia oznacza trzymanie się radykalnej diety pozbawionej smaku. Batony i przekąski tej marki to słodycz pochodzącą z natury – z owoców i orzechów, bez niepotrzebnych dodatków. Nākd jest brytyjską marką zdrowej żywności, która szturmem zdobywa świat – obecnie dystrybuowana jest w ponad 40 krajach na świecie, jej sprzedaż wciąż wzrasta. W Polsce jej wyłącznym dystrybutorem jest Stewiarnia.pl. Batony i przekąski Nākd charakteryzuje krótki i prosty skład: przede wszystkim owoce i orzechy. Zawierają 100 proc. naturalnych składników: bez dodatku cukru, syropów słodzących, glutenu, pszenicy i mleka. Każdy z produktów odpowiada 1 z 5 dziennie zalecanych porcji owoców lub warzyw. Są wegańskie, koszerne i należą do kategorii tzw. raw food – żywności tworzonej na zimno, bez pieczenia. Wprowadzenie do Polski Nākd to strzał w dziesiątkę: zapotrzebowanie konsumentów na zdrowe przekąski bez cukru i syropu glukozowo-fruktozowego, bez niepotrzebnych konserwantów i innych chemicznych dodatków wzrasta. - Produkty Nākd ze swoim prostym składem idealnie wpisują się w potrzeby świadomie odżywiających się osób. O ich jakości przekonali się już konsumenci z USA, większości krajów Europy, Kanady, a nawet tak dalekich krajów jak RPA, Chile i Australia, gdzie ich sprzedaż bardzo dynamicznie wzrasta. Czas, by polscy konsumenci poznali się na tych zdrowych smakach – tłumaczy Beata Straszewska, właścicielka Stewiarnia, propagatorka zdrowych zamienników cukru. Stewiarnia oferuje sześć linii produktowych Nākd i dwie linie Trek, które zawierają łącznie 39 pozycji. Pięć linii produktów to wyłącznie batony: Nākd bestsellery, Nākd owsiane, Nākd z proteinowymi chrupkami, Trek energia i proteiny, Trek proteiny. Trzy pozostałe linie zawierają przekąski tj. Nākd w kawałkach, Nākd kulki i Nākd rodzynki. Każdy z produktów jest zróżnicowany pod względem zawartości owoców i orzechów, co czyni ofertę Stewiarni bogatą i umożliwia osobom uczulonym na pewne składniki wybrać dla siebie takie przekąski, które mogą bezpiecznie spożywać. Artykuły marki Nākd na Stewiarnia.pl kosztują od 2,90 zł do 14,70 zł za sztukę, ich gramatura waha się od 25 do 130 g. Stewiarnia specjalizuje się w dystrybucji zdrowej żywności. Aktualnie sprowadza produkty z kilkunastu krajów świata, m.in. z Ghany, Belgii, Hiszpanii. Dostosowuje ofertę analizując zmieniające się trendy i potrzeby konsumenckie, dołącza zdrowe zamienniki cukru i słodzone nimi produkty. Obecnie wśród nich znajdują się m.in. słodycze, napoje i przekąski słodzone słodzikami naturalnego pochodzenia: stewią, erytrytolem, tagatozą. Stewiarnia. Bez cukru, bez glutenu, dla wegan. Stewiarnia to centrum wiedzy o świadomym odżywianiu. Oferuje szeroki asortyment produktów bez cukru, glutenu, laktozy, odpowiednich dla wegan. Firma, założona przez Beatę Straszewską w 2013 roku, obecnie sprzedaje produkty w sklepach ze zdrową żywnością, delikatesach i hipermarketach w całej Polsce oraz poprzez e-sklep. Stewiarnia jest laureatem konkursu na najlepszy produkt na Międzynarodowych Targach Żywności – World Food Warsaw 2014 oraz konkurs Najlepszy Produkt DIABETICA EXPO 2014. www.stewiarnia.pl nowe-logo

Przypisy