W trakcie trzech lutowych dni Berlin był światową stolicą świeżej żywności, skupiając aż 3300 wystawców z 93 krajów. W centrum targowym Messe Berlin pojawili się wszyscy znaczący gracze z sektora owocowo-warzywnego: producenci, specjaliści w dziedzinie upraw, ochrony roślin, technologii i pakowania, operatorzy transportu i logistyki czy wreszcie agencje marketingowe i podmioty certyfikujące. Grupa Eisberg, w której skład wchodzi już 8 zakładów produkcyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym 4 zakłady w Szwajcarii, najnowszy i najnowocześniejszy zakład convenience w Austrii oraz zakłady w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii, uczestniczy
w poszczególnych edycjach wydarzenia od kilkunastu lat. Oprócz swoich standardowych produktów, czyli gotowych do spożycia mieszanek sałat i warzyw, Grupa Eisberg zaprezentowała wciąż rosnącą gamę produktów „to go”, a także nowe koktajle i soki HPP. Jak zauważa Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, obecność na tak znaczącej imprezie to poniekąd obowiązek wobec klientów i partnerów biznesowych.
POLECAMY
- 28. edycja imprezy, ponad 13 ha powierzchni wystawowej, 3,3 tys. wystawców z całego świata, ponad 72 tys. gości - te liczby mówią same za sobie. Cieszymy się, że grupa Eisberg mogła kolejny raz uczestniczyć w tak ważnym dla branży i wartościowym z punktu widzenia odwiedzających wydarzeniu. Targi Fruit Logistica to idealna okazja do zaprezentowania nowości produktowych czy spotkań z partnerami biznesowymi. Imprezie towarzyszyło także wiele dodatkowych wydarzeń takich jak panele dyskusyjne, wykłady czy warsztaty, co dodatkowo podniosło rangę i uatrakcyjniło targi.
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.