Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

Newsy

Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.

Druga seria audiobooków Kubusia to klasyczne historie opowiedziane na nowo – przeniesione do współczesności. Co może łączyć kwiat paproci z grami i automatami? Czy Czerwony Kapturek może uczyć dzieci tego, by nie rozmawiać z nieznajomymi? Dzięki temu, że doskonale wszystkim znane historie zyskały nowy wymiar, są nam bliższe i niosą ze sobą nowe lekcje. Wystarczy kupić wybrany sok Kubusia, by odblokować całą bibliotekę audiobooków dostępną na stronie https://kubus.pl/audiobooki – łącznie z opublikowanymi latem klasycznymi bajkami, to już 50 nagrań!

O akcji informuje kampania digitalowa oraz komunikacja w przestrzeniach sklepowych. Ambasadorką została Małgorzata Socha, która wraz z Kubusiem zachęca do słuchania audiobooków. Przy zakupie promocyjnych produktów można dodatkowo otrzymać wyjątkową grę przygotowaną we współpracy z firmą Trefl – i umieszczać na niej Kubusiowe naklejki inspirowane bajkowymi bohaterami. Planszę i instrukcję do gry można też pobrać ze strony www.kubus.pl. Kupując soki Kubusia można natomiast również wziąć udział w konkursie i wygrać specjalnie nagrany audiobook z udziałem ambasadorki.

POLECAMY

Wszystkie audiobooki powstały przy współpracy ze Storytel, wydawcą który firmuje akcję. Kody do odblokowania kolekcji znajdują się na naklejkach pod etykietami soków Kubuś Go!, soków gęstych Kubuś w szklanych butelkach oraz Kubuś 100%. Z kolei na rewersach etykiet Kubusia Go! oraz gęstych soków Kubusia w szklanych butelkach oraz w dużych pojemnościach 0,9 l można szukać bajkowych zadań i zagadek.

Zapraszamy do Świata Wyobraźni Kubusia: www.kubus.pl/audiobooki

Czas trwania akcji: do 31.12.2019 r.

Agencja odpowiedzialna za koncepcję akcji: Brainbox

***

Marka Kubuś od lat cieszy się zaufaniem wśród dzieci i rodziców. Kubuś to najczęściej kupowany w Polsce sok przecierowy na bazie marchwi mazurskiej i owoców - chętnie piją go najmłodsi, ale często sięgają po niego również dorośli. To także lider w kategorii napojów dla dzieci oraz musów i wody smakowej w Polsce. W portfolio marki znajdują się soki marchwiowo-owocowe, soki 100%, orzeźwiające napoje, woda niegazowana i woda smakowa oraz owocowe i owocowo – marchwiowe musy. Produkty Kubusia wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, wielokrotnie doceniana przez konsumentów. Kubuś to lider w kategorii soków przecierowych nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Markę Kubuś, jako Kubik, Kubu i Tedi, znają także konsumenci m.in.: w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie, w Czechach i Słowacji.

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI