Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

16 grudnia 2019

KOMUNIKAT PRASOWY TYM, którzy… Kolejne odsłony kampanii świątecznej Tymbarku

159

Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W kampanię włączyła się także AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids”, nagrywając dla Tymbarku świąteczną piosenkę.

Kampania outdoorowa

POLECAMY

Przy drodze, którą jedziemy do pracy, obok sklepu, w którym robimy zakupy na śniadanie, w górach, na Śląsku czy na Kaszubach – Tymbark zachęca, by dać coś od siebie TYM, którzy są nam bliscy. Billboardy Tymbarku z dopasowanymi do danej sytuacji i miejsca hasłami zobaczymy w całej Polsce. Wśród nich wyróżniają się billboardy regionalne: na Kaszubach, w górach, na Śląsku. W lokalnej gwarze, nawiązując do znanych w danym miejscu powiedzeń – Tymbark zachęca by w Święta i nie tylko dzielić się dobrym słowem.

Wyjątkowa piosenka

Do bycia z bliskimi i wzajemnego obdarowywania się dobrem zachęca także AniKa Dąbrowska. Zwyciężczyni drugiej edycji „The Voice Kids” specjalnie dla Tymbarku nagrała świąteczną piosenkę i teledysk „Daj coś od siebie”. Tekst piosenki mówi o obdarowywaniu bliskim nie tylko od święta. Obok AniKi w klipie wystąpili także Adam Kubera i Mateusz Golicki, uczestnicy programu „The Voice Kids”.  Świąteczny teledysk dostępny jest na kanale AniKi: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA

Daj coś od siebie

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji Tymbarku powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną w postaci billboardów, reklamy telewizyjnej, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.

Dodatkowe informacje:

TYM, którzy są ciekawi nowego spotu, TYMBARK prezentuje:

https://youtu.be/PvNndeVJdhk

TYM, którzy chcą wygrać: https://dajcosodsiebie.pl

TYM, którzy chcą posłuchać piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=l0tNYMwlWaA

Start kampanii: 15.11.2019 r.

Start loterii: 18.11.2019 r.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot TV, outdoor i digital: Agencja Publicis

Agencja odpowiedzialna za loterię: Smolar

Dom mediowy: Starcom

***

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe oraz soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom i warzywom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Grupa Maspex, do której należy Tymbark, została uznana za jedną z najbardziej efektywnych marek 20-lecia w rankingu Effie Awards Poland.

Przypisy