W nowej kampanii marka odsłania swoje najlepsze atuty. Jej bohaterką jest Pani Barbara, gospodyni domowa, która co niedzielę, chcąc sprawić radość rodzinie, przygotowuje rosół. A jak rosół, to tylko z pysznym makaronem. Bohaterka spotu kiedyś sama robiła makaron, ale teraz już nie musi, ponieważ wybrała Lubellę Jajeczną – makaron, który w składzie ma 5 jaj. Lubella Jajeczna smakuje jak makaron robiony w domu, a to sprawia, że jest idealnym wyborem do tradycyjnego rosołu.
POLECAMY
Nową reklamę Lubelli Jajecznej będzie można zobaczyć w telewizji. Dodatkowo marka będzie obecna z billboardem sponsorskim przy najpopularniejszych polskich serialach – „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Kolejnym elementem kampanii jest outdoor. Lubellę można będzie zobaczyć na kilkuset nośnikach w całym kraju.
Spoty do obejrzenia:
Lubella Jajeczna 15s https://youtu.be/tVpQVUYxp1g
Lubella Jajeczna - 30s https://youtu.be/oY3qQ7TtmvU
***
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.