Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

6 listopada 2020

Gotowa do upieczenia kaczka z farszem z kaszą i grzybami w ofercie Kaufland

19

Oferta marketów Kaufland została wzbogacona o kaczkę faszerowaną kaszą i grzybami. Nawiązujący do tradycyjnych polskich smaków produkt marki własnej – K-Stąd Takie Dobre! – jest gotowy do upieczenia i nie wymaga specjalnego przygotowania.

Polska to obecnie drugi co do wielkości rynek hodowli kaczek w całej Unii Europejskiej. Tylko w pierwszej połowie 2020 roku w naszym kraju wyprodukowano ponad 36 tys. ton mięsa kaczego[1]. Wzrost produkcji sprawia, że ten uznawany za najszlachetniejszy rodzaj drobiu wraca do mody i coraz częściej pojawia się na polskich stołach.

POLECAMY

Pieczona kaczka zagościła u nas już w XI wieku. Mimo bogatej historii, często można spotkać się z przekonaniem, że przygotowanie tego dania to skomplikowany i czasochłonny proces. Tymczasem dostępny w ofercie Kaufland produkt wystarczy tylko wyjąć z kartonowego opakowania i włożyć  wstawić do piekarnika – kaczka umieszczona jest w specjalnym rękawie przeznaczonym do pieczenia.

Kaczka to bogate źródło białka, ale nie tylko. Jej mięso dostarcza organizmowi także liczne witaminy i minerały (m.in. witaminę A, witaminy z grupy B, potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk i wapń). Dodatkowo profil kwasów tłuszczowych zawartych w kaczce jest korzystniejszy od tego występującego w innych mięsach i wyróżnia się większą ilością nienasyconych kwasów tłuszczowych korzystnych dla zdrowia. Co prawda mięso kaczki jest bardziej kaloryczne od mięsa kurczaka czy indyka, jednak spożywane w rozsądnych ilościach cieszy podniebienie bez wyrzutów sumienia[2].

Kaczka z farszem z kaszą i grzybami K-Stąd Takie Dobre! (10,99 zł za kilogram) jest dostępna w sklepach Kaufland od 05.11 do 10.11 lub do wyczerpania zapasów. Produkt jest opatrzony promowanym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi znakiem „Produkt Polski”.

#####

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem.” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

 

[1] Analiza Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz (www.kipdip.org.pl)

[2] https://dobrydrob.pl/ - portal prowadzony przez Krajową Radę Drobiarstwa - Izbę Gospodarczą w Warszawie.

Przypisy