W nowej kampanii telewizyjnej Lubella pokazuje, że jej płatki śniadaniowe to energia ze zbóż – zapewniająca dzieciom moc do beztroskiej zabawy.
Dźwięki ziarna i chrupania połączone ze stukaniem sztućców, odgłosami sypiących się płatków i dolewanego mleka, przenikają się z dźwiękami dziecięcej zabawy i śmiechu. Tak powstał charakterystyczny rytm, który w unikalny sposób oddaje energię pochodzącą z płatków zbożowych Lubella.
POLECAMY
Płatki od Lubelli nie tylko doskonale smakują, ale są też wartościowym produktem. Lubella w nowym spocie podkreśla dobry skład swoich produktów z pełnym ziarnem, z naturalnymi minerałami i witaminą B1 oraz bez oleju palmowego i syropu glukozowego.
Nowa kampania Lubelli emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w social mediach (Facebook + Instagram).
Zobacz i posłuchaj energii ze zbóż w płatkach Lubella: https://youtu.be/BHFWEjICYGg
Start kampanii: 3.08.2020 r.
Agencja reklamowa: GPD
Dom mediowy: Starcom
***
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.