Linia kaszotto i risotto od Łowicza zadebiutowała na rynku w lutym 2019 roku. Do wdrożonych wówczas czterech wariantów właśnie dołączyły dwa nowe dania: Ryż z grillowanymi warzywami oraz Ryż po tajsku z nutą kokosa i warzywami. Podobnie jak dotychczasowe smaki, nowości są produktami pełnymi wartościowych składników, z „czystą etykietą”, bez konserwantów i wzmacniaczy smaku. Nie zawierają mięsa, więc są smaczną propozycją również dla wegetarian. Opakowanie zawiera jedną sycącą porcję, idealną na zdrowy i pożywny obiad, kolację czy posiłek przed lub po treningu. Forma lekkiej i wygodnej saszetki sprawia, że danie można zabrać ze sobą i przygotować na przykład w pracy. Wystarczy podgrzać: 2 minuty w mikrofali lub 5 minut na patelni.
Ryż z grillowanymi warzywami i Ryż po tajsku dostępne są w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Odświeżoną szatę graficzną zyskają wkrótce również wszystkie pozostałe smaki.
POLECAMY
W ofercie marki cały czas pozostają dostępne cztery dotychczasowe warianty: Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulką i suszonymi podgrzybkami, Kaszotto z kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą i fasolką szparagową oraz Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.
Producent: Agros Nova Food
Cena sugerowana na półce: 5,99 PLN
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: saszetka, 250 g
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: karton, 8 x 250g
Projekt nowych opakowań: agencja Well-Rounded Design
***
ŁOWICZ to rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów, produktów pomidorowych oraz gotowych dań warzywno-mięsnych. Marka towarzyszy polskim rodzinom od 1965 roku i jest ceniona za wysoką, sprawdzoną jakość oraz doskonały smak. Łowicz to marka z tradycją, która wciąż się zmienia, wraz z oczekiwaniami konsumentów, ich preferencjami kulinarnymi i estetycznymi, stylem życia, a także ilością czasu, jaką przeznaczają oni na przygotowanie posiłków. Wyróżnia się na rynku swoją polskością, tradycją, niekwestionowaną jakością i przystępną ceną. Badania potwierdzają, że konsumenci mają do Łowicza zaufanie. To lider rynku dżemów i sosów oraz silny gracz numer trzy w kategoriach produktów pomidorowych, w daniach gotowych i syropach owocowych.