Dołącz do czytelników
Brak wyników

Newsy

7 września 2020

175 tysięcy nagród do wygrania z okazji 25-lecia Netto!

74

Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria. Na klientów czekają bardzo atrakcyjne nagrody, a ich łączna pula wynosi aż 175 tysięcy!

We wrześniu 2020 roku mija dokładnie 25 lat odkąd w Polsce pojawił się pierwszy sklep Netto. Obecnie sieć handlowa ma blisko 400 placówek i zapowiada dalszą ekspansję na naszym rynku. Okazji do świętowania nie brakuje. Aby to uczcić, pod hasłem „Nasze urodziny, to też twoje urodziny”, Netto przygotowało dla klientów Wielką Loterię Urodzinową z nagrodami.

POLECAMY

– Jubileusz 25-lecia Netto w Polsce to dla nas wielkie święto, w tym czasie pokonaliśmy długą drogę i osiągnęliśmy mocną pozycję na polskim rynku handlu detalicznego – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To był czas wielkich zmian w handlu, a tym samym ogromnych wyzwań dla naszej sieci. Jesteśmy dumni z tego, że zdobyliśmy zaufanie licznego grona klientów, którzy cenią nas nie tylko za ofertę produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach. Zdobywamy serca także tych najbardziej wymagających osób, które oczekują przyjemnej atmosfery oraz komfortowej przestrzeni, w której zrobią zakupy. Od dwóch lat wdrażamy nasz flagowy model sklepów Netto 3.0, który spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez klientów. Nasza mocna pozycja na rynku to efekt ciężkiej pracy całego zespołu Netto i ogromnego zaangażowania wszystkich pracowników naszej firmy, za to im dziękuję w tak wyjątkowym dla nas roku – dodaje Janusz Stroka.

25 lat razem – Wielka Loteria Urodzinowa

W związku z jubileuszem 25-lecia w Polsce, Netto przygotowało dla klientów Wielką Loterię Urodzinową, w której na zwycięzców czeka blisko 175 000 nagród. W zamian za regularne zakupy, od 7 do 26 września 2020 r., klienci sieci otrzymają zdrapkę uprawniającą do wzięcia udziału w zabawie. Zasady loterii są bardzo proste – każde wydane 50 zł (z wyłączeniem alkoholu, wyrobów tytoniowych, produktów początkowego żywienia niemowląt, produktów leczniczych, doładowania telefonu) jest premiowane jedną zdrapką. Klient, który odsłoni okienko informujące o wygranej, będzie mógł odebrać swój prezent przy kasie w ciągu 2 dni roboczych od daty zakupu. Każdy sklep nagrodzi codziennie 25 zwycięzców.

To jednak nie wszystko!

Każda urodzinowa zdrapka zawiera unikalny kod, pozwalający na udział w loterii. Po jego zarejestrowaniu na stronie www.25latrazem.netto.pl, uczestnik weźmie udział w losowaniu atrakcyjnych nagród głównych. Na szczęśliwców czekają: rowery elektryczne, roboty kuchenne oraz koszulki z logo BVB Borussia Dortmund.

Aby otrzymać nagrodę, konieczne jest okazanie zwycięskiego paragonu oraz zdrapki. W loterii mogą wziąć udział wyłącznie osoby dorosłe. Pełny regulamin loterii jest dostępny w sklepach oraz na stronie www.25latrazem.netto.pl.

- 25-letnia obecność Netto w Polsce to także zasługa naszych klientów, dlatego tegoroczny jubileusz i urodziny świętujemy wspólnie z nimi i to w najlepszy z możliwych sposób. Z tej okazji przygotowaliśmy wyjątkową loterię, która dostarczy im dużo radości oraz pozwoli zdobyć atrakcyjne nagrody. Dla nas to również wielka radość, kiedy możemy w tak pozytywny sposób zaskakiwać naszych klientów. Tym sposobem chcemy wyrazić swoją wdzięczność za zaufanie, którym obdarzają Netto każdego dnia – podkreśla Janusz Stroka.

Nasze urodziny to też twoje urodziny

Sieć handlowa Netto przygotowała także bardzo atrakcyjną ofertę promocyjną, pełną urodzinowych rabatów. Zniżki obejmują wybrany asortyment produktów spożywczych, środków czystości, a także sprzęty i akcesoria niezbędne w każdym domu. Pełna oferta promocyjna jest dostępna w gazetkach Netto.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

Stronie www: netto.pl

Profilu na Facebooku: Netto Polska

 

#####

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25-latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Swoim klientom oferuje asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Przypisy